• viktualia

Ännu en tur med barnkarusellen

Hej alla barnkarusellsåkare!

Dags att säkra vår mötesplats på nätet! Välkomna alla gamla och nya medresenärer! Jakten på plusset, nojjandet, grubblandet, gråten och fnissen - allt har sin plats här i denna goa gemenskap!

• Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen
  • Page

Så, förmodligen är det så, att det finns någon ej inloggade smygläsare här just nu och ville kolla in dig Lappis, för att se vad det är som är så intressant på din sida.

• Lapinette

Sjukt många som går in och kollar utan att vara inloggade. Jag har typ 3-10 besökare per dag och gör ingen reklam för mig. Trodde ärligt inte någon alls gick in där och kollade.

• Page

Är du och skriver i många olika trådar Lappis? Det kan annars vara en av orsakerna till hög statistik. Det kan även tänkas att folk klickar på din sida för att man är nyfiken på din avatar. Den är lite svår att se i det här lilla formatet. *spekulerar*

• Lapinette

nenne - I can seeee you!!!!

Men det är ju galet många som smygläser i sådana fall. Sedan 12:00 har 8 stycken varit inne på min sida som gäst. När började vi diskutera detta?

• fru AM

Åhhh, mina städare har ju inte kommit än! Det är vikarier i dag och de vet inte vilka rum de ska städa!!! Nu har jag skrivit ut en ritning över våningen och markerat städrummen med X - det blir lite polsk orientering här i eftermiddag verkar det som. Hoppas bara de har nycklar för nu sticker jag ut på stan!

Puss & kram!

• nennesjuttioåtta

Lapinette
    Vafan, jag som smög!

10 st som kikat in idag. Vad vill de?!??! Säg åtminstone hej!

• Page

AM, glöm inte att jag kan författa några kommunikationsskyltar åt dig om det behövs!! Ha det kul på shoppingen!

• Lapinette

Normalt skriver jag bara här och två andra trådar. Här har jag hängt i 2,5 år och den andra tråden har jag varit fast i 3,5 år. Så det är folk som "känner" mig (de flesta är ju t o m knutna till på FB). Sen så är väl alla här inne inloggade och då ser jag ju er (typ att Piggelin var inne och kollade i måndags ).

Fast på sistone har jag haft så tråkigt på jobbet att jag faktiskt varit inne och nosat på en 2-3 trådar. Nenne gör ju samma sak så hon borde ligga på samma statistik som mig samt att henne bild är mycket roligare och intressantare.

• nennesjuttioåtta

Hahahah Cicci var en av dem! hej på dig!

• nennesjuttioåtta

Lappis
    fast min bild syns ju bättr vad det är, din vill man ju vekrligen klicka på för att se vad det är för sött djur!

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen