• ia7

19 JULI panik tråden :-)

Ja då var det snart dax då, gahhhaaa!!!!!!

• Svar på tråden 19 JULI panik tråden :-)
  • Waersta

Fick PANIK på riktigt i morse.. jag hittar inte hindersprövningen!!!!!

• Pyron

Hoppas att den dyker upp.

Jag letar oxå men efter pappret vi fick ifrån prästen, där jag skrivit ner viktig info som ska finnas i vigselprogrammet.

• Anja 19 juli 2008

Waersta

det var jag oxå sååå rädd för så när prästen var här o vi hade samtal så fick han papprena direkt. Slipper tänka på dem mer Har haft mardrömmar om att de är borta på den stora dagen. Utan dem, ingen vigsel! Gaaaahhhh... Leta upp dem kvinna

• Waersta

Jag hatar när saker är borta.. lovar att leta ikväll. Jag har väl lagt dem på ett fiffgt ställe som vanligt.

Går det att beställa nya ifall..

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-30 15:29:52 följande:

Waerstadet var jag oxå sååå rädd för så när prästen var här o vi hade samtal så fick han papprena direkt. Slipper tänka på dem mer Har haft mardrömmar om att de är borta på den stora dagen. Utan dem, ingen vigsel! Gaaaahhhh... Leta upp dem kvinna
  • Anja 19 juli 2008

Waersta, det måste ju gå! Du hinner ju ännu lixom! Beställ nya för säkerhetsskull...

Nu har jag gjort placeringskort. Så här blir de: (obs vinglasen på festen kommer vara mkt större, så korten kommer inte se så enormt stora ut)

anjasbrollops.blogg.se/2008/june/placeringskorten.html

• Paeonia

Wienna vi gifter oss samma dag Jag har också näslat mig in på denna tråd då vårat datum kanske inte är det vanligaste

• Pyron

Wow vad snygga.
    Min känsla blev att såna skulle man ha.

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-30 17:01:26 följande:

Waersta, det måste ju gå! Du hinner ju ännu lixom! Beställ nya för säkerhetsskull...Nu har jag gjort placeringskort. Så här blir de: (obs vinglasen på festen kommer vara mkt större, så korten kommer inte se så enormt stora ut) anjasbrollops.blogg.se/2008/june/placeringsko...
  • Emmmmm

tänkte göra klart mina weddingfavours, men hur länge håller sig godiset? typ gelehallon och choklad i papper? tre veckor är det kvar, kan man fixa det nästa vecka tror ni?

• ia7

Ha ha jag kastade mer eller mindre hindersprövningen på prästen när vi träfade honom i lördags så jag inte skulle glömma dem superbra präst!!!!
    klänningen är ångad
    ringen på putsning
    transport INTE klart
    köpte sista kläderna till m2b idag
    Lite planering och inköp av mat och alkohol kvar

• Anja 19 juli 2008

Då bockar vi av lite grejor...

Såååå skönt!

Gjort massor av placeringskort... Kanske bara 20 kvar, hihi... Gjort ca 50 st ikväll. Är SUPERNÖJD!

Sedan har jag beställt det sista i klädväg!

Till m2b: väst, plastrong + näsduk

anjasbrollops.blogg.se/2008/june/blivande-makens-outfit.html

Till sönerna: rosa slipsar, sååå coola

anjasbrollops.blogg.se/2008/june/sonernas-outfit.html

Till dottern: rosa hårblommor, sååå söta

anjasbrollops.blogg.se/2008/june/dotterns-outfit.html

(hehe ni märkte inte alls mitt typiska pojk/flick-snack där, pojk = coooolt, flicka= sööööööttt )

bilder i bloggen på allas outfits (utom min, men den går ju att finna i galleriet

Svar på tråden 19 JULI panik tråden :-)