19 JULI panik tråden :-)
Ja då var det snart dax då, gahhhaaa!!!!!!
Ja då var det snart dax då, gahhhaaa!!!!!!
Oj det är ju flera olika att välja på.
vet inte var jag ska börja??? så mycket att göra..
Inte jag heller.. har försökt få tag på mormor som ska prata med hon som ska fixa blommor.. Försökte få gubben att köpa plank men han har bilen utan drag..
snippy 19juli skrev 2008-07-01 09:23:03 följande:
stress!!!!!!!!!!!!!!!! jag har till och med fått stresseksem pga det här bröllopet. Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jobbet äter upp mig...hoppas det går bra för alla andra!
Hej alla stressade brudar... här har ni en brud som är nyexaminerad och utan sommarjobb eller "vanligt" jobb än, och som inte har sitt eget bröllop förrän i September... och just nu är jag ganska rastlös! Så om någon vill ha hjälp att göra t.ex. ett vigselprogram kan jag hjälpa till. Är informationsdesigner och tycker att sådant är superkul och det är sådant jag kan. Är som sagt bara på jakt efter att fylla mina dagar med något så jag är gratis i drift
Äntligen! Vart har du varit hela mitt liv?
Fröken förväntan skrev 2008-07-01 11:01:16 följande:
Vigselprogram har jag lagt ner skyller på att de ändå bara kommer att blåsa bort
Jag hoppas att våra gäster håller i sina.
Åh så otroligt snällt av dig Fröken Förväntan... Attans att jag precis blivit klar *asg*
NÄdå, det känns såååååå otroligt skönt! Nu ska bara själva innehållet till festprogrammen kompletteras med sångerna som mina toastmistresses håller på med coh sen ska det skrivas ut och stoppas in i de klara omlagorna
Vigselprogrammet ska oxå bara skrivas ut och sättas ihop!
SKÖÖÖÖÖÖNT!
Det enda pyssel jag har kvar nu är favors t gästerna men det ska bli riktigt kul tycker jag