• ia7

19 JULI panik tråden :-)

Ja då var det snart dax då, gahhhaaa!!!!!!

• Svar på tråden 19 JULI panik tråden :-)
  • bröllop080719

Jag hoppar också på denna tråden, paniken växer sig allt större här med

• Paeonia

Åh, idag hittade jag tyget till klänningen . Det blev en nyans ljusare än vad det var tänkt från början, men det kommer bli jättebra. Dessutom var det på rea och det är ju alltid bra .

Provade även överdelen på klänningen som sömmerskan sytt i bomullstyg, det kommer bli så bra.

Så nu får hon sy som attan!!!!

• Pyron

Så bra att allt faller på plats. Klart att hon hinner klart.
    Rea är aldrig helt fel.

Paeonia skrev 2008-06-24 19:53:14 följande:
    Åh, idag hittade jag tyget till klänningen. Det blev en nyans ljusare än vad det var tänkt från början, men det kommer bli jättebra. Dessutom var det på rea och det är ju alltid bra .Provade även överdelen på klänningen som sömmerskan sytt i bomullstyg, det kommer bli så bra.Så nu får hon sy som attan!!!!
  • Pyron

Jag hittar tyvärr inte länken.

Just nu sliter jag mitt hår. Jag borde sova vi ska på livräddardag på simskolan = massa folk. Jag ensam med tre barn som inte alltid lyssnar, jag måste vara pigg.
    Nåja, det blir spännande och se om man har alla med sig hem.

Just det ja, jag sliter mitt hår. Jag kan inte bestämma mig.
    Jag håller på att fixa bordsplacerings(-papprerna). Jag har två olika att välja mellan.
    1. tar låååång tid att göra(borde börjat i februari, men kan nog hinna) Det är ett foto på varje gäst och en liten välkomsthälsning.
    2. tar inte lika lång tid. inget foto bara namn, men samma hälsning.

Dessa ska skrivas ut på fotopapper och vikas på mitten.
    Ska lägga ut bilder på hemsidan så att ni förstår vad jag menar.
    Återkommer med länk dit, när jag fixat det.

• ia7

Åh vad kul att så många med panik tittar in då slipper man känna sig ensam
    Idag ska jag iväg och titta på festlokalen så jag kan mäta bord och börja sy dukar.... *suck* jag hatar att sy.....

• ia7

21 dagar kvar!!!!! Just nu börjar jag ändra mig om allt: färger, smycken, skor tur att pangarna är slut så det är kört ändå.... Trodde aldrig att jag kunde vara så hyper och så veligt! Jag tar det mesta som det kommer vanligtvis och brukar inte stressa upp mig..........

• Waersta

Jag försöker tänka, hur var det jag ville ha mitt bröllop från början? Vad hade vi för önskningar när vi började planera? Det är lätt att man glider ifrån det man egentligen vill.

ia7 skrev 2008-06-27 07:28:36 följande:
    21 dagar kvar!!!!! Just nu börjar jag ändra mig om allt: färger, smycken, skor tur att pangarna är slut så det är kört ändå.... Trodde aldrig att jag kunde vara så hyper och så veligt! Jag tar det mesta som det kommer vanligtvis och brukar inte stressa upp mig..........
  • Waersta

Jag håller på och fixar med det sista på festhäftet.. nu är det bara kort på oss som ska läggas in.

Svar på tråden 19 JULI panik tråden :-)