19 JULI panik tråden :-)
Ja då var det snart dax då, gahhhaaa!!!!!!
Ja då var det snart dax då, gahhhaaa!!!!!!
den där vädersidan var ju uppiggande, jag ska gifta mig utomhus och med min tur så står väl isbjörnana på rad och kollar in drivisen som kommer... ännu mer GGGAAAHHAA!
Shit, vad gör man egentligen? vi är inte klara heller, borde nog göra lite varje dag, men kommer mig inte riktigt för..
Igår sa min m2b som i vanliga fall lugn som en filbunke "jag börjar bli nervös" vilket innebär att jag verkligen borde ha panik!!
ja, phu, nu är man lite stressad, har väl det mesta under kontroll,(tror jag) eller...... Ska prova klänningen ikväll, den behövs sys in, JIPPI.... har gått ner 15 kg.
Prästen har vi träffat, ska öva en gång i kyrkan veckan innan.
Waersta..... min blivande börjar också bli lite nervös o då borde jag ha världens panik...........
Inte bra när de börjar bli nervösa!!!! Min skulle skaffa transport åt oss till festen, men är det gjort än?? Nej! Vi kommer få gå, typ 1 mil!! ha ha!
Här passar jag in fast datumet är 18 juli alltså har jag en dag mindre än er andra
Har inte någon klänning än men idag ska jag träffa sömmerskan som sytt upp en provöverdel för att se om jag trivs i den modellen. Sen ska vi jaga grönt tyg för det verkade vara den svåraste biten tydligen. Jag ska ha gröna detaljer i min klänning sen ska samma tyg användas till dotterns klänning.
Jaja, det löser sig nog.
Annars är mycket klart Det som är kvar är :sonens skor, beställa hem bubblet+alkoholfritt, få bekräftat att det går att ta hem pioner, samtal med prästen och transport.
Tror allt annat är klart! Men jag känner ibland att något har vi säkert glömt......
Paeonia:
Jag skulle varit död av stress om inte min klänning hängt hemma i säkert förvar nu Pioner är såååå fint hoppas det går, här i trädgården blomma5r de för fullt
OJOJOJ, du ligger i lä jämnfört med mig tror jag.. Jag har inte fått ok från mormors kompis som är utbildad florist om hon kan hjälpa till med blommorna eller inte, vi har inte beställt blommor till borden. Vi har inte koll på hur dekorationen ska se ut på borden än, alltså inga vaser ordnade heller..
Vi ska ha plankor och tyg på borden, det är inte inköpt. Vi har inte beställt någon tårta, caketoppern beställde jag idag.
Bordsplaceringen är inte helt klar då någon dumpat sin karl och några sa ha med sig sina barn..
Vi har inte börjat på vigselprogrammet.. festprogrammet är påbörjat men inte klart.
Alkoholen blir inköpt nästa vecka..
nervositeten tilltar kraftigt, tre veckor kvar idag...
Vet att jag har koll på det mesta men har säkert glömt ngt...
Ja herregud!!Snart är det dags!!
Sitter å letar låtar till solisten nu!