19 JULI panik tråden :-)
Ja då var det snart dax då, gahhhaaa!!!!!!
Ja då var det snart dax då, gahhhaaa!!!!!!
Ah toalettkorgarna oxå men det ska oxå bli jättekul
oj, hade visst glömt de där små söta påsarna som ska fyllas med något... vad har ni för några favours?
Håller på att smälta... har solat typ 30 min ute, jösses vad varmt det är!! Tur att motionsrundan avklarades i morse!
Anja: Vad har du i toalettkorgarna?? Alltså min fantasi måste ha ebbat ut helt! Har inga ideér till något kvar....
Varför kallar du henne mistress? *nyfiken*
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-07-01 15:15:19 följande:
Waersta:
Hur går det för dig med allt?? Själv har hjärnan fått kortslutning (igen) och jag vet inte i vilken ände jag ska borja fundera på vad som behöver göras
Mina toastmistresses tyckte att madame låter sååååå tråkigt! och det heter ju toastmaster, (master and mistress) så det är ju egentligen mer logiskt. Vet ej varför man säger madame (för det låter ju lite torrt)
Jag vet inte heller faktiskt.. springer som en yr höna.
Vi ska ha cellofanknyten med vita och rosa hjärtan ca 2,5 cm breda/höga (hårda med chokladfyllning), omknutna med silversnöre.
Då var man hemkommen från frissan då Nyklippt och färgad samt en provuppsättning. Det kommer bli jättebra
Sen ringde kantorn som vi blivit tilldelade. Nu kommer straffet för att man gifter sig i semestertider han är pensionär och har inte spelat på en enda vigsel på 10-15 år
Jag har hört honom förrut och han är inte bra!!!!!
Hade tänkt att kantorn (innan jag visste vem det blev) skulle ta inmarchen på orgel(Änglagård),men den kan han inte och jag vågar inte ge honom noterna jag har så han ska lära sig den......jag vet hur det kommer låta.
Jag sa som det var att vi vill nog gärna ha den låten och jag kan ju fråga solisten om hon kan ta den (hon spelar även piano). Han tyckte det lät bra för då slipper han lära sig den....
Jag var lite upprymd annars över att gå in till orgeltoner snyfft