• ia7

19 JULI panik tråden :-)

Ja då var det snart dax då, gahhhaaa!!!!!!

• Svar på tråden 19 JULI panik tråden :-)
  • Pyron

Då blir det troslöst.....skule inte tro det. *asg*
    Ska nog komma på nån lämplig lösning

• Waersta

14 dagar kvar idag flickor..

Jag har två papperpåsar står vid dörren där jag börjat packa allt som är inhandlat och ska med till lokalen. Spriten är ingen idé att flytta på heller, den får också stå i hallen.
    Jag har provat att duka idag, köpte lite rosor och testade att göra iordning på arrangemangen med.
    Nu längtar jag någe otroligt!!

• Waersta

Föresten, igår vad jag och lämnade in klänningen för den ska sys ut.. *muttrar* Tjej som ska sy den är inte från sverige från början.. hon frågade (brytande) "du ska ha tiara?" neee.. klänningen är så smyckad den så det ska jag inte ha. "men du skulle vara så fin i en tiara, och en slöja, ett litet halsband och örhängen" Njaaa, jag ska bara ha örhängen. "men det är så snyggt men en tiara, bara en gång du vet, jag ta med video när du komma hämta klänningen, jag visa dig min dotter hon var jättefin i tiara när hon gifte sig"

jaja.. blir bara örhängen för min del.

• Anja 19 juli 2008

Waersta... hmmm sånt är riktigt jobbigt! haha men vi är ju svenskar Säkert helt normalt och trevligt beteende där hon kommer ifrån. Själv känner man bara att man vill backa ut genom dörren SNABBT, komma undan haha

Varför är man sån! Hade ju kanske varit skitkul att se hur hennes dotter såg ut

• Waersta

5 spänn på att ja kommer få se hur hennes dotter såg ut när jag hätmar klänningen på torsdag..

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-07-05 23:12:21 följande:

Waersta... hmmm sånt är riktigt jobbigt! haha men vi är ju svenskar Säkert helt normalt och trevligt beteende där hon kommer ifrån. Själv känner man bara att man vill backa ut genom dörren SNABBT, komma undan haha Varför är man sån! Hade ju kanske varit skitkul att se hur hennes dotter såg ut
  • ia7

Ha!!!! Vår solist som vi frågade (ef´ter att den första backade ur föe 2 veckor sedan) ringde idag och sa att han gärna sjunger!!! Hurra!!!!!

• Paeonia

Äntligen fått tag på en fantastisk bil som ska ta oss från kyrkan. Vi satte till slut ut en annons och det gav resultat och nu ringde en man med bilen med stort B

Kolla in den första bilen som glider förbi på filmen. En gammelrosa Cadillac -59 cab, gubben är salig att inte tala om sonen, hahah.

tv.vlt.se/player/play/49666

• ia7

Vi har fortfarande inte fått tag på någon bil... m2b som ska fixa det men det är nog jag som får fixa det också snart

• ia7

Nu har jag skrivit ner vad som ska handlas till maten.... uj vad mycket det blev. All alkohol utom öl/cider är fixat så det mesta börjar bli klart nu. Har fixat barnvakt både fredagen och lördag fm så jag kan duka och fixa i lugn och ro. Nu är frågan bara vad jag glömt....

• Paeonia

Jag kan rekomendera en annons i lokalpressen samt en på blocket

Vi har fått ett 15 tal bilar att välja mellan. Allt från nya bmw cab, limosin och nu äntligen denna pärla

Svar på tråden 19 JULI panik tråden :-)