19 JULI panik tråden :-)
Ja då var det snart dax då, gahhhaaa!!!!!!
Ja då var det snart dax då, gahhhaaa!!!!!!
Ihh! Får jag också vara med. Jag får också paniiik ibland, tänk bara 12 dagar kvar... Aha (så kommer paniken!) Hi hi hi!
Blev hippad i lördags. Jäklans härliga kompisar man har!
Jo, hade vi bara haft en fest att tagit oss till hade vi förmodligen tagit vanlig bil. Men vi lämnar ju alla där på kyrkbacken för att sticka på bröllopsresa så då vill vi att själva upphämtningen och avfärden blir något extra .
Smart! Så hade vi också gjort!
Ja, det känns ju lite trist att liksom bara: -Jaha, det var det.......och sen dra iväg i våran halvrisiga volvo V40. Tack och hej liksom.......
Men vi sparar ju endel på att inte ha fest, så vigseln blir ordentligt påkostad istället
Kan väl inte vara så hårt straff på att mörda sin m2b 12 dagar innan brölloppet??????
Jag har tjatat om festhäften men det skulle vi INTE ha några. Idag när jag kom hem satt en av mina vänner här som varit på sin syster bröllop under helgen. Vad tar m2b fram då jo: vigselprog som hon hade med för att visa mig och så säger han ett sånt här måste vi ju ha!!!!! Han har verkligen inte fattat vad jag pratat om..... Så lite mer att göra nu då.......
Här är en till 19:e juli-brud som har lite halvpanik! Det mesta börjar lugna ner sig nu och idag har jag beställt blommor och tårta. Det värsta som är kvar är all matlagning. Vi ska laga allt själva med lite hjälp från mina föräldrar. Jag kommer nog att få hålla på på nätterna eftersom jag jobbar hela dagarna och bara ska vara ledig på fredagen före.
HAHAHA! Visst är det roliga!
Eller nått.... sminket=köpt , jag=klippt, ringen= INTE KLAR förhoppningsvis kommer den i nästa vecka=panik
Nej straffet för det kan inte bli lägre än mord, tror jag
Skickade efter så sent som igår, vigselprogram. Jag är alldeles för lat för att fixa sånt själv dessutom hatar jag pyssel. Fick svar idag att det inte var några problem jag skulle få dom den 17 juli, en dag före bröllopet Hoppas inte posten krånglar...
Jag gör dem själv... skriver ut ett (hur i h-vete det nu ska gå till) och åker till jobbet och kopierar