19 JULI panik tråden :-)
Ja då var det snart dax då, gahhhaaa!!!!!!
Ja då var det snart dax då, gahhhaaa!!!!!!
Åh vad kul att de oxå gift sig där den är så fin!!!
Ja på bilden där sitter den ju fint så jag hoppas att den bara hamnat lite fel... Jag tyckte att den inte satt lika högt upp som den gjorde på bilden, för jag har ett födelsemärke ovanför vänster bröst o det var dolt på bilderna minns jag medan det var nästan en cm ovanför klänningskanten när vi var hos sömmerskan. Så det kan ha varit därför passformen blev helt konstig. handlar ju isåfall om att vi fått på korsetten lite för lågt.
Sätter man korsetten liten högre så trycks ju brösten upp lite mer även om det är en underbyst-korsett...
Sen var ju klänningen uppsprättad högst upp i ryggen och därför inte knäppt där bak (sömmerskan höll i kanterna på tyget men det är ju inte samma sak) så jag hoppas att dessa faktorer var det som skapade att den inte satt bra.
visst, den är för liten! Hde jag ej haft korsett hade jag ju inte kunnat ha den alls... så kuporjna till brösten är för små. Hade varit sååå mkt snyggare om de suttit fint o smitit åt sådär snyggt, istället trycks mina bröst in lite och typ ut på sidorna, haha... men det får jag väl ta.
Straffet för att jag ej gått ner de 7 kg som jag SKULLE ha gått ner till bröllopsdagen. Hade 14 kg att gå ner och har gått ner bara hälften, därför ser det ju inte ut som jag hade tänkt mig precis.
Jag vet, vad gör vi? Vi har inte heller något partytält.. vad ska vi göra? *sliter mitt hår*
Anja:
Alltså, 7kg är ju jätte mycket! Grattis!
Du ska in och prova den i morgon igen eller? Håller tummen att den passar!
Kan ni inte hyra tält nånstans, tjejer?
DET BLIR SOL!!! (tänk optimistiskt nu för sjutton )
Jag vill INTE ha regn på FREDAG!!!!!HJÄLP!!!!!!!
Tusan också! Nu har den ortodoxa prästen fått körtelfeber!!! Nej! Är det inte meningen att vi ska gifta oss eller?
Ahhh det går la över.... *leR*
Hvidbrud
tack, nä, jag kan inte prova den igen förrän på tisdag. Då är den upplagd, så då ska den ju iallafall passa på längden
Jag o min toastmistress får sen öva öva öva på att sätta på korsett o klänning tills vi får det rätt, haha...
Fasen vilken osis ni har med prästerna! Finns det ingen annan ortodox präst som ni kan fråga m kort varsel?
Är det bara jag som sover mindre och mindre???? Med två små barn har jag konstaterat att enda gången man får tänka klar en tanke är på nätterna Inte undra på att man är förvirrad
Jag håller med, men nu har jag åkt på en dunderförskylning.. hoppas verkligen att det hinner gå över.. annars är det jag som får stå där med röd näsa.