19 JULI panik tråden :-)
Ja då var det snart dax då, gahhhaaa!!!!!!
Ja då var det snart dax då, gahhhaaa!!!!!!
Ja, men jag litar inte på såna där långtidsprognoser (inte från någon: yr, smhi eller annat), förra veckan stod det att det skulle vara 8 grader och regn denna lördag och nu säger de 18 grader och mulet. Men vill man veta max 3 dagar i förväg är denna sida superbra!
Ok, kan vara bra att veta..
Det bara måste bli sol!!!!!!!!!!!! fy fan vad nervös jag är!!!!
Jag är ny här i tråden men ska också gifta mig den 19. Vi ska ha bröllopet i trädgården så jag är supernerövs för vädret... Visserligen ska vi ha tält men ändå...
Planeringarna har gått bra ända tills i lördags då jag fick reda på att vår kantor i kyrkan inte kan spela de två låtar vi valt. PANIK! Så nu letar jag med ljus o lykta efter en pianist i Malmö-området som är villig att spela två låtar för oss. HJÄLP! Någon som vet någon kanske?
Har varit hos sömmerskan. Är inte speciellt glad. Vet f..n inte riktigt vad jag ska ta mig till.
anjasbrollops.blogg.se/2008/july/knackt.html
Hi hi.. Ja, men hon ska ju vara på mitt bröllop...
Har fåttpromakeup idag. Jätte vackert! Men oj vad mina tänder skar sig! Så imorgon blir det tandpolering och hårklippning. Hennan ska i i kväll!
Anja: Har du gjort slingor än? Lite nyfiken på hur det blir i hennahår.
Stackars dig med kläningen. det är inte kul. Om du har storlek 14 så fins drömklänningen på E-bay... Tyll, pärlor, palljetter, klädda knappar insydd korsett, släp osv osv den har ALLT! På bilden liknar den inget specielt, men i verkligheten tjejer.. Oj vlken blåsa! cgi.ebay.co.uk/BENJAMIN-ROBERTS-BRIDAL-GOWN_W0QQitemZ260259029889QQcmdZViewItem&_trksid=p3286.m14.l1318 om jag var en 14... Drömma drömma drömma...
Stackare!! Hoppas att det ordnar sig! Jag får min klänning på torsdag..
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-07-08 15:38:03 följande:
Jag har fått min klänning som jag ska byta till på kvällen, den satt helt kanon.
Vigselprogrammet är så klart som det kan bli just nu.
Festprogrammet har jag ytters lite kvar.
Jag har lyckats bestämma vilka skor jag ska ha.
Nu är det bara maten som ska beställas, träna fiol med lillkillen. Han är borta denna veckan så det blir hårdträning när han kommer hem.
Just det ja, barnen ska ha snygga skor.
Jag börjar känna att det börjar fixa sig.
Just det ja, en gång till. gästpresentationerna ska oxå fixas.
Jag ska ha bilder på alla uppsatt på ett papper, sen ska det stå vilka dom är, vilka dom tillhör och vad dom gör. Antingen under bilderna eller på ett annat papper.
Stackars dig Anja!! Håller tummarna stenhårt för att det ska lösa sig.....