19 JULI panik tråden :-)
Ja då var det snart dax då, gahhhaaa!!!!!!
Ja då var det snart dax då, gahhhaaa!!!!!!
Nu har en av två vildar slocknat. Nu blir det sushi för mig och popcorn för min lite större kille (m2b är o repar) sen blir det mer festhäftes trixande Har ni några tips förresten på ett "kuligare" häfte för barnen? Alla kan inte läsa....
Bilder på maten, tex.
Nu ska jag ha tid att sitta ner och planera.
Känns som att vi bara fixar hus just nu.
Vi ska byta fasad, så det är mycket.
Nåja, ikväll ska jag fixa färdigt festhäftet.
Ska bara hitta lite skånska och stockholmska ord.
Det blir en härlig blandning, därav att det kunde vara kul att ha en liten ordlista. *ler*
Ber om ursäkt att jag inte varit så aktiv som jag velat, har bara slängt in en rad eller två ibland.
Men jag läser och det känns som om vi är flera som kommit rätt långt, men endå har en del kvar.
Wieeee nu är det nära...
Sitter och fixar med festhäftet och placeringskorten och det slog mig att det faktiskt är så att jag ska gifta mig om 10 dagar!!!!!!!!!!! Panik!!!!!!!!!! ;)
Ha ha!!!!! Jag har världens mensvärk och är hungrig på allt för stt inte tala om finnar o huvudvärk!!!! Första gången i mitt liv som jag är glad att eländet är på G , hinner ju slutan INNAN bröllopet om den kommer snart, trodde de chanserna var helt borta
Jag väntar på min, så den kommer nog komma när det är dags att gifta sig. Tänk om man hade den samma varje månad så att man viste.
Min kommer ca 4 dagar "tidigare" varje gång...
Jag har stavar i armen och de gör tydligen att det varierar, innan hade jag p-piller då kom den ju som den skulle, sen har jag varit överviktig oxå, Är fortfarande men innan ett tag var jag så mycket överviktig så att att mensen uteblev.
Tänk om det var så jämt, så härligt.
Nej nu ska jag banne mig gå och sova. lilleman står ju och gapskrattar som vanligt i sin spjälsäng vid 5.15 imorgon och storebror lägger kudden över huvudet och vrålar att det faktiskt är natten
Hej tjejer! Varit med på lite gamla juli trådar. Har också stora dagen nästa vecka! Ihh nervöst!!!!
Tycker att jag har massor att fixa men egentligen 'är det inte så mycket, det är nog nervositeten som smyger sig på!!
Sitter och skriver annons till tidningen nu!
Vad ska ni dansa till?
Har inte kunna bestämma mig än!