• ia7

19 JULI panik tråden :-)

Ja då var det snart dax då, gahhhaaa!!!!!!

• Svar på tråden 19 JULI panik tråden :-)
  • jennieoper

I morrn ska jag till barnmorskan å göra graviditetstest...

Förmodligen är jag gravid på bröllopet

• Waersta

Åh vad roligt!! Grattis! Jag vill ha fler barn.. men ändå inte.

jennieoper skrev 2008-07-09 23:28:02 följande:
    I morrn ska jag till barnmorskan å göra graviditetstest...Förmodligen är jag gravid på bröllopet
  • Waersta

Väderprognosen ser bättre ut.. inget regn längre!!!

• Paeonia

Åh, är det så Waersta

Waersta skrev 2008-07-10 05:46:58 följande:
    Väderprognosen ser bättre ut.. inget regn längre!!!
    Igår hade jag första provningen av klänningen Konstigt att sätta på sig något som är uppsytt exakt efter ens mått, den sitter som gjuten Nu är det bara resten kvar.........

Dotterns klänning kommer också bli jättebra!

I helgen blir det mycket att ta tag i. Skor till sonen är fortfarande inte köpta. Det måste tvättas, städas och packas. Det är inte bara bröllopet som kräver planering utan även resan som vi drar iväg på direkt
  • Waersta

Var bor du någonstans?

Paeonia skrev 2008-07-10 07:16:24 följande:
    Åh, är det så Waersta
    Igår hade jag första provningen av klänningen Konstigt att sätta på sig något som är uppsytt exakt efter ens mått, den sitter som gjuten Nu är det bara resten kvar.........Dotterns klänning kommer också bli jättebra!I helgen blir det mycket att ta tag i. Skor till sonen är fortfarande inte köpta. Det måste tvättas, städas och packas. Det är inte bara bröllopet som kräver planering utan även resan som vi drar iväg på direkt
  • minney

Vi ska ha en pysselbok till barnen som vi gjort själva. Det finns en del att hämta på internet faktiskt!

hem.passagen.se/majeda/ (festprogram)

ia7 skrev 2008-07-09 20:10:34 följande:
    Nu har en av två vildar slocknat. Nu blir det sushi för mig och popcorn för min lite större kille (m2b är o repar) sen blir det mer festhäftes trixande Har ni några tips förresten på ett "kuligare" häfte för barnen? Alla kan inte läsa....
  • Paeonia

Västerås!!!

Waersta skrev 2008-07-10 07:35:53 följande:
    Var bor du någonstans?
  • Paeonia

Wow vad bra det ser ut!!! 28 grader på fredagen Det blir svettigt under klänningen.

• Anja 19 juli 2008

minney jag har inboxat dig

Svar på tråden 19 JULI panik tråden :-)