• ia7

19 JULI panik tråden :-)

Ja då var det snart dax då, gahhhaaa!!!!!!

• Svar på tråden 19 JULI panik tråden :-)
  • minney

Åh, låter ju jätte spännande, typ

Pyron skrev 2008-07-10 22:37:51 följande:
    Jag har ett superbra tips. Klä om fasaden från puts till trä. Med extra isolering, då hinner man knappt tänka på bröllop.
  • minney

Hur ser mitt bröllops väder ut i Vadstena då??

• Pyron

det är det inte, jag är lite höjdrädd men om inte jag är med och klättrar på stegarna som vinglar så vem ska då göra det... Det är läbigt, men när kvällen kommer så är jag så otroligt stolt över mig själv. Så jag känner att allt annat kommer at lösa sig av sig självt.

• Waersta

Jag är inte nervös.. inte det minsta.. är det något fel på mig då?

• ia7

Warsta: Garanterat!!!!

Nej då... Jag är iNTE nervös för vigseln däremot att maten ska räcka, spriten, att frisyren blir bra, att klännigen inte spricker, ja typ allt
    Hur bra sitter en dragkedja förresten????

• Waersta

Vi har testat cateringen innan och vi fick massor över.. vi har handlat mer sprit än vad som kommer gå åt. Frisyren kanske jag borde oroa mig för, har inte bestämt mig än, men jag ska till frissan på onsdag igen för en andra konsultation, då borde vi komma fram till något iaf.

Jag har snörning.

ia7 skrev 2008-07-11 07:38:04 följande:
    Warsta: Garanterat!!!! Nej då... Jag är iNTE nervös för vigseln däremot att maten ska räcka, spriten, att frisyren blir bra, att klännigen inte spricker, ja typ allt Hur bra sitter en dragkedja förresten????
  • ia7

Tänk om det är sånt här skit väder.... då blir jag galen. Jag och tärnan var vidvigselplatsen igår såååååå vackert! Vi kommer att gå upp för en kulle (till prästen) i 3 dm högt gräs blandat med ängsblommor..... Men regnar det blir det inne i världens minsta kapell

• Waersta

Vi var också på vigselplatsen igår, provgick i kyrkan med, men jag hoppas verkligen att vädret tillåter att vi kan vara ute för teatern vi ska vara på är supermaffig.

ia7 skrev 2008-07-11 07:40:25 följande:
    Tänk om det är sånt här skit väder.... då blir jag galen. Jag och tärnan var vidvigselplatsen igår såååååå vackert! Vi kommer att gå upp för en kulle (till prästen) i 3 dm högt gräs blandat med ängsblommor..... Men regnar det blir det inne i världens minsta kapell
  • ia7

Hmmm snörning, vilket fusk! Jag kommer att stå uner middagen vågar inte sätta mig nej då inte riktigt så illa men nästan...

• Waersta

eller så sätter du dig men vägrar resa på dig.

ia7 skrev 2008-07-11 07:54:50 följande:
    Hmmm snörning, vilket fusk! Jag kommer att stå uner middagen vågar inte sätta mig nej då inte riktigt så illa men nästan...
Svar på tråden 19 JULI panik tråden :-)