• ia7

19 JULI panik tråden :-)

Ja då var det snart dax då, gahhhaaa!!!!!!

• Svar på tråden 19 JULI panik tråden :-)
  • Anja 19 juli 2008

Min mens har skött sig såååå bra tycker jag

Enligt min uträkning för ett år sen så skulle jag ha mens som värst på bröllopsdagen. Sedan har mensen skjutit sig ca en dag varje gång (kanske får inse att min cykel är en dag kortare än jag hade innan jag fick barn, haha) så nu fick jag den den 10:e, vilket betyder att den gott och väl är över på bröllopsdagen, yeeeiiiihh... jag som köpt menskopp och allt. nu slipper jag att alls ha besvär m hjälp på toa och sånt.

Haha mina toastmistresses skulle annars stå och hålla upp mina kjolar *asg*. Rätt skönt att slippa (för dem oxå kanske )

• Anja 19 juli 2008

tamponger är värdelösa för mig de dagar jag blöder som mest. Har ju kopparspiral (= större blödningar) och jag blöder ENORMA mängder normalt sett oxå, så när jag är på dag 2-3 i mensen så skulle jag ej kunna gå och jobba om jag inte haft menskoppen.

blöder igenom en extraplustampong på ca en halvtimme, då är den HELT FULL och så tung att den nästan åker ut av sig själv och så ¨känner man hur blodet lixom bara pulserar sig förbi och ligger och trycker ovanför så att man får ont i magen. Inte alls kul. Är såååååå GLAD att slippa detta på bröllopsdagen

• Pyron

jag har för första gången i mitt liv provat tampong. Jag tog den minsta sorten, men det kändes konstigt, så jag fick kanske inte den rätt.
    Får väl öva mig några gånger.

Det måste ju gå.

• madeleneodaniel

Gahh, känner mig som ett stressmonster.
    Det vankas regn och vi som skulle fotas ute!!!!
    Back up planer???

• Pyron

idag fick jag verkligen panik, gästlitan är borta, med alla antekningar som jag gjort.
    Sååååå surt, så istället för att fixa med foton så har jag suttit och skrivit ur minnet, Jag är säker på att jag har missat en massa detaljer. Alla gästerna har jag dock lyckats få med.

• Waersta

Åh sånt är inte kul!! Jag letade ju efter hindersprövningen i en vecka. Och så lång tid har du ju inte på dig..

Pyron skrev 2008-07-12 22:53:47 följande:
    idag fick jag verkligen panik, gästlitan är borta, med alla antekningar som jag gjort.Sååååå surt, så istället för att fixa med foton så har jag suttit och skrivit ur minnet, Jag är säker på att jag har missat en massa detaljer. Alla gästerna har jag dock lyckats få med.
  • Waersta

Jag sitter och filar på annonsen till tidningen som ska bli klar ikväll.. men jag vet inte vad vi ska skriva.. var inne på Beatrice + Gunnar = sant

men kom fram till att det är lite fjantigt, vad kan vi skriva istället för sant?
    Har suttit en timme nu och klurat..

• Nienna

Beatrice + Gunnar = Herr och fru *efternamn* kanske?

• Waersta

Ingen dum idé om det inte vore för att vi inte vill ha med efternamnen alls.. G jobbar på ett fängelse..

Nienna skrev 2008-07-12 23:02:50 följande:
    Beatrice + Gunnar = Herr och fru *efternamn* kanske?
  • Nienna

Aha... Kan ni inte bara skriva första bokstaven då? Herr och fru X?

Kommer inte på nåt mer just nu, ska fundera lite.

Svar på tråden 19 JULI panik tråden :-)