• ia7

19 JULI panik tråden :-)

Ja då var det snart dax då, gahhhaaa!!!!!!

• Svar på tråden 19 JULI panik tråden :-)
  • jennieoper

Jo det skulle ha stått med vart vi ville att de skulle skicka telegram men till....

men det blev det inte...så i bästa fall kommer annonsen med igen på tisdag.....

• Waersta

Nej! Fy vad tråkigt! Jag beklagar.

Hvidbrud skrev 2008-07-13 14:12:38 följande:
    Nu har min farmor gått bort också...
  • mrsD

åhhh vikken smygande panik jag börjar känna nu... känner mig som om jag vore i upplösningstillstånd! blir arg på m2b för minsta lilla, känner gråten i halsen, känns som jag har massor o göra men ändå gör jag inget! *GAAAHHHHH*

help?

• Waersta

Yngste sonen kräks.. verkar inte lovande.. hoppas verkligen att det inte smittar nu.

• Paeonia

Då var det nästan färdigstädat och packat

Kvar att handla är den alkoholfria drycken samt ingredienserna till snittarna ja, just det uppläggningsfat till snittarna måste handlas. Visst brukar det väl finnas såna där i aluminium i vanliga matbutiker?

Lite småpyssel med band runt bubblorna är kvar att göra, annars känns det klart!

På torsdag blir det mest stressigt tror jag. Hunden ska på pensionat, svägerskan ska fixa mina naglar, jag ska göra alla blommorna, dekorera kyrkan, gräsmattan ska klippas, frakta dryck och snittar till en liten stuga bredvid kyrkan där vi får hålla till. Phu vad det blir stressigt....

Hvidbrud jag är hemskt ledsen för din skull Vad jobbigt det är när man inte får känna sig riktigt glad nu inför sitt bröllop. Det blir så konstiga känslor när sånt här händer......

Waersta käka vitpepparkorn!!!!!

• Waersta

Shysst att det är fler som vet om den med vitpepparkorn.. jag har svalt en näve!

Paeonia skrev 2008-07-13 20:22:16 följande:
    Då var det nästan färdigstädat och packatKvar att handla är den alkoholfria drycken samt ingredienserna till snittarnaja, just det uppläggningsfat till snittarna måste handlas. Visst brukar det väl finnas såna där i aluminium i vanliga matbutiker?Lite småpyssel med band runt bubblorna är kvar att göra, annars känns det klart!På torsdag blir det mest stressigt tror jag. Hunden ska på pensionat, svägerskan ska fixa mina naglar, jag ska göra alla blommorna, dekorera kyrkan, gräsmattan ska klippas, frakta dryck och snittar till en liten stuga bredvid kyrkan där vi får hålla till. Phu vad det blir stressigt....Hvidbrud jag är hemskt ledsen för din skull Vad jobbigt det är när man inte får känna sig riktigt glad nu inför sitt bröllop. Det blir så konstiga känslor när sånt här händer......Waersta käka vitpepparkorn!!!!!
  • Paeonia

Ohiii haft värsta mardrömmen inatt........

Klänningen var helt plötsligt en röd urtvättad bomullsklänning som om man drog upp den över brösten slutade på halva vaden. Den satt så illa att jag var tvungen att slå knutar på axelbanden för att den inte skulle rasa ner.

Ringkudde hade jag glömt bort så sonen fick ta en soffkudde som hunden som nyss löpt legat på

Blommorna var förfärliga och solisten var visserligen där men spelade aldrig.....

Dessutom hade min mamma satt på sig förfärliga kläder, shorts och linne med tillhörande fläckar.

Phu, tur att man är vaken nu..

• ia7
    Kul att se att det inte bara är jag som håller på att bli galen!

Waersta: Vi skickade bonusen (9år) tillbaka till mamma igår, och där hade tydligen lillasyster magsjuka. Men bonusen fick välja mellan att stanna här eller ev missa bröllopt om hon blir sjuk (kan ju inte smitta 60 pers)men hon skulle absolut till mamma så vi får väl se hur det går....
  • Waersta

Jag har också drömt.. fast jag drömde att jag klockan 14 på lördagen kom på at vi skulle gifta oss..

Paeonia skrev 2008-07-14 06:52:57 följande:
    Ohiii haft värsta mardrömmen inatt........Klänningen var helt plötsligt en röd urtvättad bomullsklänning som om man drog upp den över brösten slutade på halva vaden. Den satt så illa att jag var tvungen att slå knutar på axelbanden för att den inte skulle rasa ner.Ringkudde hade jag glömt bort så sonen fick ta en soffkudde som hunden som nyss löpt legat påBlommorna var förfärliga och solisten var visserligen där men spelade aldrig.....Dessutom hade min mamma satt på sig förfärliga kläder, shorts och linne med tillhörande fläckar.Phu, tur att man är vaken nu..
  • Waersta

NU är jag nervös. Kan inte äta frukost ensengång.. Jag har inte varit det minsta pirrig förut, men nu slog det till.

Svar på tråden 19 JULI panik tråden :-)