19 JULI panik tråden :-)
Ja då var det snart dax då, gahhhaaa!!!!!!
Ja då var det snart dax då, gahhhaaa!!!!!!
aaaaaahhhhhhhh! nu e det å nära!!!!!
hoppas du har rätt..
Jag har kollat på 3 olika ställen och alla lovar mig regn. trist, men min förhoppning är att dom har haft fel förr.
Senast igår sa de att det skule vara sol.. för en vecka sen skulle det vara regn, och nu ska det regna igen.. kan de inte bestämma sig snart!
Nej vad tråkigt och läsa att det ska regna på lördag:(
Jag som inte ens har hittat nån paraply än och hur ska jag hitta den då jag inte har tid och åka till stan..ååååh!!
Idag fick jag iaf lite extra-tid och pyssla med då dottern är sjuk och jag måste vabba. Hon är inne på sin 4:e feber dag och imorgon kommer första gästerna från Finland..HOPPAS HOPPAS hon är frisk till lördag min princessa.
Allting är färdigt här,nu är det bara vänta med massa fjärlilar i magen:)
Alltid skönt med lite vabb. Hoppas tjejen mår bättre snart!
Vi har inte heller skaffat något paraply..
Idag har jag knappt grejat något alls med bröllopet.. ska skriva ut vigselprogrammen ikväll efter att barnen har lagt sig.. ska göra iordning på naglarna så det bara är att satta dit dem sen. Möjligt jag gör en inpackning av håret med, lite besviken på utväxten som hunnit bli, slingade håret vecka 24, frissan som tyvkte vi skulle ta det då och nu har jag en mörk utväxt. Vad ska jag göra? Vill inte lägga en massa pengar på det igen.. kanske hon kan slinga bara där det syns, alltså fram och på sidorna?
*fjärilar i magen*
Imorgon ska jag hämta klänningen.. vi ska även träffa fotografen och gå igenom lite inför lördag, provfota lite också.. jag måste ha ett snyggt kort på mig med så jag kan skriva ut ett fodral till min skiva.
Tror jag är mer stressad än vad jag vill erkänna.. tärna och marskalk var här förut. Känner nu efteråt att jag nog inte var så trevlig. De man känner bäst..
*fortsätter pladdra på*
Var på sista provningen av klänningen
Jag behöver bara betala 1800 kronor istället för 3000 Resten är en bröllopsgåva från henne och hennes man
Vilken gåva va!!!!
Jag blev så glad så jag kunde inte ens vänta till jag kom hem för att berätta för gubben utan var tvungen att ringa från mobilen!!!
Idag hämtade jag förresten ut vigselprogrammen, de är supersnygga, ska försöka lägga in en bild ikväll
Vilken tur att vi bara blir 28 st för jag var less på att vika servetter efter den andra... Men nu är alla vikta, festprogrammen istoppade och de ligger i en plastpåse i väntan på transport till lokalen.
Annat jag fixat idag är axelbanden på dotterns klänning (var för långa), slagit in blivande makens morgongåva, röjt lite i huset, fått och provat löshåret, sytt färdigt festprogrammen (innan jag vek servetterna), gjort placeringskorten samt lite annat småpill...
Har även skrivit en låååång inköpslista för i morgon ska jag åka och handla det sista plus att jag ska plocka jordgubbar!
Paeonia - Härligt! Det är alltid skönt när utgifter blir mindre än väntat!