• ia7

19 JULI panik tråden :-)

Ja då var det snart dax då, gahhhaaa!!!!!!

• Svar på tråden 19 JULI panik tråden :-)
  • Quench

Är det någon mer än jag som har fjärilar i magen KONSTANT och nerver som liksom ligger utanpå kroppen? I måndags insåg jag att vi hade tänkt fel med borden (vi ska ha tält i trädgården). Vi hade satt ett bord för mycket i ena tältet och ett för litet i de andra, och bordspalceringen var redan gjord och upptryckt med häftet! Snacka om panik! Det var bara att göra om bordsplaceringen och åka och kopiera på sambons jobb, halv nio på kvällen...Då var jag inte glad...

Men nu börjar det ordna sig, känns det som. Ska bestämma låt till först dansen idag och förbereda talet vi ska hålla (vi är värdpar). Ska även göra placeringskorten och musiklista + dubbelkolla med hotellet att allt är ok där.

Har ni andra kommit långt i förberedelserna? Någon mer än jag som inte är helt klar?

• snartfruG

åh! tre dagar....jobbar sista idag och sen har jag ledigt torsdag, fredag. SKÖNT! då hinner jag planera det sista....fixa...men hur blir det med vädret???? ahhhhhh det e så nära nu! lycka till alla!

• hemse

3 dagar kvar, såååååååååå nervöst

• Paeonia

Åhhh jag har bara 2 dagar Nu är jag äntligen ledig!!!!

• Pyron

jag börjar bli nervös på riktigt nu.
    Vigselprogrammen är inte klara.
    festprogrammen är inte klara.
    placeringskorten är inte klara
    presentationscollaget är inte klart.
    och så ska jag göra en sats syltkakor till.

Nåt mer har jag säkert glömt.

• ia7

Ikväll måste jag fixa naglarna som ska sättas fast, slinga utväxten i håret. Imorgon blir det storstädning här, blir ju fullt med folk här under helgen och här ser ut som ett total kaos just nu, vet inte vad som hänt... ja just det, måste ju iväg och hämta förlovningsringen...

• Waersta

Hämtade klänningen idag.. kommer aldrig mer kunna lämna in något där.
    Frågade vad det skulle kosta och hon svarade 1100:- jag blev tokig, vi kom överens om 6-700kr, inte 1100:- hon hävdade att det var utan strykningen. Jag stod på mig och det slutade me att jag betalade 900kr.
    Har gjort en provuppsättning av håret idag med.. kommer bli jättebra, nu känner jag mig lugn.
    Ikväll ska jag bara klippa iordning vigselprogrammet, annars är vi klara. typ.

• Nienna

Idag har jag varit väldigt produktiv, har stoooorhandlat så nu är allt som ska handlas handlat! Är snart färdig med filéerna som nu bara ska ligga i marinad och bli goda tills på lördag. Har även gjort 3 satser MMF till tårtorna. Så läget är rätt lugnt.

Även vädret börjar se bättre ut, igår visade de 13 grader och regn, nu säger de 19 grader och mulet!

• Waersta

Vädret ser fortfarande inge bra ut för oss.. regn hela dagen.

Svar på tråden 19 JULI panik tråden :-)