• ia7

19 JULI panik tråden :-)

Ja då var det snart dax då, gahhhaaa!!!!!!

• Svar på tråden 19 JULI panik tråden :-)
  • Jen82

LYCKA TILL TJEJER!
    Det kommer vara er lyckligaste stund i ert liv :):)

• Waersta

Anja, skönt att höra att det inte är mig det är fel på..

Min bror är en deprimerad typ som jag verkligen hoppas får ordning på sitt liv "snart"!!

Jag håller alla tummar och tår för din klännings skull!!

Jag ska hämta min på onsdag.. kände mig inte så snygg i den sist, hoppas att det blir bättre på onsdag.

• Anja 19 juli 2008

Pyron

wow vilka priser!!!

Här går maten (själva maten förrätt och varmrätt) på 20.000, drycken på 13.000, tårtan är det billigaste då det är genom kontakt, men ca 1.000 (ska köpa en dyr whiskyflaska som betalning ) sedan vickningen m varmkorv o bröd osv (vet ej vad det går på) och så kaffe hmmm vet ej vad restaurangen tar för kaffe per person, men om jag räknar på ca 30 kr per person? så blir det 2.200 och så serveringspersonalen som kostar ca. 5.000.

Ryyyys, det blir så mkt att jag inte riktigt vågar tänka på det!

Drycken är redan inhandlad men det vi ska punga ut med för resterande i matväg är alltså: runt 30.000 kr. Gulp...

• Anja 19 juli 2008

Waersta

håller tummarna för att både du o jag kommer att se SKITSNYGGA ut i våra klänningar imorgon o på onsdag (och självklart på lördag, hihi)

• Waersta

Shit! Jag hade blivit ruinerad! Du skulle sagt till mig, jobbar ju på korvfabrik = biiiiillig korv. 25kr kilot för äkta kokkorv. Korvbröden fick vi gratis av en kille som jobbar på korvbrödsbagaren.

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-07-14 22:45:38 följande:

Pyronwow vilka priser!!!Här går maten (själva maten förrätt och varmrätt) på 20.000, drycken på 13.000, tårtan är det billigaste då det är genom kontakt, men ca 1.000 (ska köpa en dyr whiskyflaska som betalning ) sedan vickningen m varmkorv o bröd osv (vet ej vad det går på) och så kaffe hmmm vet ej vad restaurangen tar för kaffe per person, men om jag räknar på ca 30 kr per person? så blir det 2.200 och så serveringspersonalen som kostar ca. 5.000.Ryyyys, det blir så mkt att jag inte riktigt vågar tänka på det!Drycken är redan inhandlad men det vi ska punga ut med för resterande i matväg är alltså: runt 30.000 kr. Gulp...
  • Paeonia

Ja usch, nu är det de stora kostnaderna kvar, ca 25000 ska ut nu....

Hm måste nog kolla våra fonder nu......

• Waersta

OJojoj, hoppas att maten är riktigt smarrig nu!

Våran buffé kostar 130kr/pers.. kanske inte värsta lyxet, men gott iaf.

Paeonia skrev 2008-07-14 22:54:23 följande:
    Ja usch, nu är det de stora kostnaderna kvar, ca 25000 ska ut nu....Hm måste nog kolla våra fonder nu......
  • Paeonia

Nja det är inte mat jag syftar på förutom ca 3000 av de pengarna.

Det är klänningen, fotografen, frissan, Mb2 kläder, blommorna,transporten, hotellnatten och solisten också som ska ha av de pengarna.

Så det är till att göra några små kuvert nu....

• Waersta

Aha, jag förstår. Visst rinner det iväg.. men vi blir ju bara gifta en gång.

Paeonia skrev 2008-07-14 23:00:51 följande:
    Nja det är inte mat jag syftar på förutom ca 3000 av de pengarna.Det är klänningen, fotografen, frissan, Mb2 kläder, blommorna,transporten, hotellnatten och solisten också som ska ha av de pengarna.Så det är till att göra några små kuvert nu....
  • Paeonia

Ja det hoppas jag verkligen

Vi som inte ens har fest tycker ändå att det rinner iväg alltför mycket......

Men men en gång ska man väl få kosta på sig

Waersta skrev 2008-07-14 23:07:07 följande:
    Aha, jag förstår. Visst rinner det iväg.. men vi blir ju bara gifta en gång.
Svar på tråden 19 JULI panik tråden :-)