19 JULI panik tråden :-)
Ja då var det snart dax då, gahhhaaa!!!!!!
Ja då var det snart dax då, gahhhaaa!!!!!!
Hej på er!!!!!
En till panikbrud, här! Har varit utan dator i över en vecka nu... Precis innan bröllopet... Det har krånglat till det lite, men jag tror att vi är i fas igen..
Det mesta är fixat. Ska hämta klänningen i morgon, träffa serveringspersonalen och öva med prästen. Sen ska vi handla lite mera, skriva vigselprogram och på torsdag får vi tillträde till lokalen, så då börjar fixet där.
Har dock några "panikpunkter"...
1. Har inte hittat några bra servetter än!!!
2. Hoppas mensen kommer NU!!! Så den kanske är över på lördag...
3. Vädret!!! Vi gifter oss utomhus...
Och just det ...
Valsen ska vi inte prata om.... Har inte haft tid att öva någonting alls!!!!! Men jag orkar inte bry mig... Dom får skratta åt oss....
jag börjar bli skitnervös!!! tänk om alla har tråkigt???? tänk om buffen smakar blä??? vad gör man? inte ett skit för det ebara 5 dagar kvar=) hihihi snart fru.... har väntat i hela mitt liv på detta. kram på er lycka till.
4 dagar kvar, nedräkningen har börjat :D. ngn vals har vi inte övat på än... ännu lite saker kvar att göra. o så jobbar man varje dag :(
Waersta: Min m2b jobbar också på korvfabrik/rökeri Dessutom har jag halva släkten på OLW så chips var inte heller något problem
Vi gör vår buffe själva och landar på runt 3000:- för 60 pers! Hua vad glad jag är för det extra jobbet när jag läser era priser
Igår fick vi tag på en keyboard!!! En av mina arbebtskompisar åkte hit (10 mil tor) och lånade en från kulturskolan!! Hurra för Olle! (Om ni sett talang så är det samma Olle som var med Sofia och storbandet )
Börjar nog bli klar med det mesta och min älskade mamma hjälper mig med allt kött som ska skivas och läggas upp så jag har inte så fasligt med matbestyr heller...
Vill inte jobba mer den här veckan
Jag har inte tiiiiid........
Jag är som tur mammaledig men vi ska ut med husbilen idag har vi lovat 4-åringen Gahh vilken planering!! Men vi kommer hem imorgon igen, blir en kortis
J-vla väder!!!!!!!!!!! SMHI visar en pytteliten sol och massor av regn på lördag och 13(!!!!!!!) grader på lördag! Jag kommer ju frysa ihjäl!
ja jäkla skit väder!!!! Ska regna typ hela helgen!
Jo jag har sett skiiitvädret med...MEN man kan ju alltid hoppas på att det hinner ändra sig...jag menar det är ju några dagar kvar å smhi brukar inte ha så himla rätt om vädret direkt...