• ia7

19 JULI panik tråden :-)

Ja då var det snart dax då, gahhhaaa!!!!!!

• Svar på tråden 19 JULI panik tråden :-)
  • Nienna

Åh, jag blir tokig! AccuWeather visar 18º och sol, SMHI 17º och mulet och yr.no 14º och regn!

• Anja 19 juli 2008

Här nere gäller inte smhi, de visar ALLTID fel. Vi kollar Danmarks väder istället.

smhi visar uppehåll och 20 grader mellan 12 och 18 imorgon (åååhhh vad jag hoppas att de stämmer för EN GÅNGS SKULL) medan Danmarks www.dmi.dk visar som följer:

Lørdag:
    Mest molnigt og tillfälliga regnskurar, på sina ställen åska. Dagtempepatur mellan 15 og 20 grader. Svag til frisk vind fra syd og sydøst. Om natten fortsatta skurar og temp. ned mellem 12 og 15 grader. Jævn til hård vind.

• Anja 19 juli 2008

Accuweather visar molnigt och passerande regnskurar hos oss. Och ca 20 grader som varmast. Står att det under dagen kommer regna 2 timmar och under kvällen 6 timmar. Så jag tippar att vi kommer få regnskurar iallafall. Frågan är NÄR de kommer.

INTE UNDER FOTOGRAFERING OCH PROMENAD TILL FESTEN OCH FÖRDRINKEN UTOMHUS. PLEEEAAASSSEEE...

• Paeonia

Nu är jag gift . Far iväg nu!!!!Helskoj alltiohop

Lycka till imorgon!!!!!!!!

Kram

• ia7

Hjälp vilken dag och hälften kvar känns det som

• snartfruG

Lycka till nu alla! I morgon bär det av! Jag är jättelycklig för att dagen äntligen är här! kärlek är väl fantastiskt ändå....

• madeleneodaniel

Grattis paeonia!

Gud villken dag vi haft!! Säkert inte bara vi!

Vaknade 05:55 med ett sms som var från toastmastern. Nu åkte han på förlossningen med sin tjej.
    Oki bara ställa om, ingen toastmaster imorn alltså...plan B
    Den fungerar nog bra dem med men allt blev så stressigt! Men nu änteligen börjar det lugna sig.
    Allt är färdigdukat och fixat det enda som fattas är blommorn som kommer imorgon, jag har till och med hunnit fixa till mig lite mer!

Så nu är det bara vara ner och andas ut och försöka sova!

Stort lycka till imorgon tjejer!!

• ia7

Ja nu är det dags för oss!!!! Allt blev tillslut klart igår och blommorna till tärnorna och coursagerna som jag gjorde själv blev kanon!!!

Ha en underbar dag allihop!!!!

• Pyron

mitt sista inlägg innan bröllopet.
    Lycka till, tjejer.

Svar på tråden 19 JULI panik tråden :-)