• ia7

19 JULI panik tråden :-)

Ja då var det snart dax då, gahhhaaa!!!!!!

• Svar på tråden 19 JULI panik tråden :-)
  • katjakaj

Jag känner precis likadant!!

Waersta skrev 2008-07-25 09:07:46 följande:
    Bara jag som känner mig helt däven och luddig? Nu är det gjort liksom.. orkar inte skriva om bröllopet eller någe just nu.
  • Nienna

Anja - Haha, den missen gjorde jag idag när jag pratade med en av "mina" tanter, skulle berätta nåt och sa "min sambo", men fick rätta mig själv.

Waersta - Förstår precis, har inte orkat skriva ner nån riktig "bröllopsberättelse" än...

katjakaj - Vad fina ni var! Vi gifte oss ju också utomhus och hos oss sken solen hela dagen!

• katjakaj

Wearsta: Åhh, vilka fina bilder! Vad fina ni var!!!

• Waersta

Tack! Det var en underbar fotograf vi hade med oss hela dagen!

katjakaj skrev 2008-07-27 09:18:18 följande:
    Wearsta: Åhh, vilka fina bilder! Vad fina ni var!!!
  • Anja 19 juli 2008

katjakaj

superfina bilder!!! Så vackra ni var!

• Anja 19 juli 2008

Waersta

åh så vackra bilder, så superfina ni var!!! Men duuu, vad sjutton är det du håller i på sista bilden, hihi.

• Waersta

*asg* tur du sa nått innan jag visar mamma korten. Behöver väl inte säga att klockan var mycket?

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-07-27 15:44:08 följande:

Waerstaåh så vackra bilder, så superfina ni var!!! Men duuu, vad sjutton är det du håller i på sista bilden, hihi.
  • blivandefrularsed

Jättefina bilder allihop!!!

• Paeonia

Nu är jag precis hemkommen från bröllopsresan, den var härlig

Grattis till alla er 19 julibrudar, jag hoppas att jag snart kan lägga in lite bilder från vårat bröllop

Har varit in och kikat på några av er som hunnit lagt upp lite bilder, jättefina

Nu ska jag köpa korv och mos på familjens begäran, det ska bli så gott efter all restaurangmat.......

Svar på tråden 19 JULI panik tråden :-)