• ia7

19 JULI panik tråden :-)

Ja då var det snart dax då, gahhhaaa!!!!!!

• Svar på tråden 19 JULI panik tråden :-)
  • jennieoper

Nu finns det bilder på oss med i mitt galleri....

• mia1968

Vi fick kanonväder, vi stod länge och tvekade om vi skulle ta paraply med oss (gifte oss utomhus) precis fem i tre avtog blåsten och molnen skingrade sig och solen kom fram (alla som stod och väntade på oss upplevde det som att det var overkligt, gud närvarande *s*) sen var resten av kvällen kanon... så himla trevligt var det

• ia7

Nu finns det iallafall en halvbra bild i mitt galleri

• Waersta

Bara jag som känner mig helt däven och luddig? Nu är det gjort liksom.. orkar inte skriva om bröllopet eller någe just nu.

• Anja 19 juli 2008

Waersta

förstår dig exakt... Känner mig helt matt på nåt vis. Inte alls som ett tomt hål som jag trodde jag skulle, utan det är JÄTTESKÖNT att vi har gift oss nu, att det är "över" (fast det precis har börjat, fniss fniss) men jag har heller inte alls lust att hänga här o skriva som innan.

Nu ser jag fram emot resan och jag läser här inne men orkar inte svara på samma sätt som innan, eller hänga i lika många trådar och jag har ju inga egna frågor eller funderingar att bidra med.

Är nog normalt att det blir en sån fas efter att bröllopet är över tror jag.

(min sambo är glad iallafall, haha)

• Anja 19 juli 2008

AAaaaaaahhhhhh min MAN menar jag, inte min sambo *asg*

Svar på tråden 19 JULI panik tråden :-)