19 JULI panik tråden :-)
Ja då var det snart dax då, gahhhaaa!!!!!!
Ja då var det snart dax då, gahhhaaa!!!!!!
Handlat det alkoholfria+ingredienserna till snittarna. Imorgon ska skäras snittar
Även hämtat mb2 jacuett och sen skulle jag hämtat de beställda blommorna men det var stängt när vi kom
Ja ja, de lär väl finnas kvar i morgon hoppas jag.....
Ska försöka få fason på sonens ringkudde...hm det blir en utmaning.
Hunden måste badas ikväll.....
Mycket nu....
Känner igen det där med konstant "fjärilar-i magen-känsla".... Är smånervös hela tiden nu!!!
Men det känns egentligen ganska lungt. Allt är inhandlat till festen, nästan... ;) Placerinnskorten blev klara idag, liksom en stor tavla med bordsplaceringen. Har även skrivit ut ett blad med psalmtexter.
I morgon blir det städning av huset innan våra familjer kommer framåt kvällen. Hämtar nyckeln till lokalen på em, så då börjar väl tillfixningen!
Valsen är fortfarande ett orosmoment, men vi har iaf valt låt, That´s Amore med Dean Martin.
Gud ja, fjärilarna börjar bosätta sig i min magen nu!!
Det ska bli så kul...längtar!
Vår toastmaster är blivande pappa här idagarna, risken att han ej kan komma är stor...som tur är finns en back up men än då! *pirrigt*
Idag så har jag tonat bort mitt sommarblekta hår!
Imorgon är det slutprovning av klänningen!!!
Imorgonkväll ska jag bara mysa och ladda upp för fredagen.
Hallå på er tjejer!
Jag har typ panik, finns ju inget att göra åt det men jag har fått min mens!! SKIT SKOJ!!
Alltså man känner sig ju inte speciellt fräsh Och bara tanken på hur smidigt det blir och byta tampong och grejs med stora klänningen och gelenaglarna får mig att svettas!
Vill bara det ska vara över! Möjligheten finns att den kanske inte e så himla kraftig på lördag, fick den ju igår och idag e det floder Men jag e ju en sån där som blöder i 7-10 dagar pga att jag äter minipiller! Ibland dröjer det månader, men varför kom den just nu??!! Suck
Nån som har lite mirakel tips??
Stackare det kan inte vara kul med mens nu....
Idag är sista dagen att få allt i ordning....så varför sitter jag här??????
Jag har lagt upp lite bilder på våra vigselprogram om någon vill se.
Måste börja snittillverkningen.....
Oj oj... snart är det dags!!! Här visar de sol och moln på lör
inget regn längre alltså.... *hoppas* nervös så jag dör snart
sitter med slingor i håret hos min mamma nu.
Vi ska få regn på em-kväll. Hoppas att det skjut lite till. För nåndag sen skulle vi få regn hela dagen.
Här ser det oxå ut att bli regn hela kvällen. Är skitbesviken över det. Just vid fotograferingen och när vi ska gå till festen hoppas jag på uppehåll iallafall!
sen ska vi ju vara inne o då bryr jag mig inte ett smack
Är klar med:
Festprogrammen
Barnfestprogrammen
Underhållningspåsarna till barnen
Pussklockorna
Placeringskorten
Har provat alla kläderna på barnen idag
Inhandlat allt utom ett par småsaker som jag ska fixa imorgon
Pratat m alla inblandade, florist, band, fotograf, festställe etc
Diskat tårtställning
Hämtat tårtan idag
Diskat skålarna t godisbuffén
packat allt som ska forslas t festlokalen
gjort en GRYM checklista för imorgon o lördag
Det jag har kvar imorgon är:
Stryka skjortorna
Stryka slöjan
Gå och få fransk manikyr
Leverera alla grejor t feststället
Lämna barnen till barnvakterna
Packa allt som ska med till Salongen och åka och lämna det där
Hämta blommorna hos floristen och göra iordning bordsdekorationenrna i festsalen
Finputsa låtlistan tillsammans
På kvällen ska vi bara ta det lugnt tillsammans, mysa, lägga oss tidigt, läsa tills vi somnar (är ju barnfria hela natten) och sen på morgonen på lördag ska jag vara på Salongen kl. 8.30.
Shit, sen är det VERKLIGEN dags!!!
LYCKA TILL TJEJER!
Åker på bröllopsweekend imorgon bitti :)
KRAM PÅ ER
Regn hela DAGEN skulle det såklart stå! Om det regnar på kvällen skiter jag i.
men på dagen vid fotograferingen och sedan när vi dricker fördrinken utomhus vill jag ha uppehåll och torrt!!!