19 JULI panik tråden :-)
Ja då var det snart dax då, gahhhaaa!!!!!!
Ja då var det snart dax då, gahhhaaa!!!!!!
Ha ha, välkommen till klubben! Nu är pojkarnas brallor uppsydda och klara. Min ettåringär lite hmmmm...knubbig så det fick bli 2 strl större för att västen skulle gå att knäppa så byxorna blev ju 1 dm för långa
Jag fick mens idag!!!
(kommer nog aldrig mer bli glad över det....)
Äldsta sonen har sovit borts så jag funderar på om jag och minstingen ska åka och handla det sista till festen, chips, godis osv.. Så är det gjort sen.
Jag ska köpa papper och kopiera festhäften, handla all dricka, hämta min ring (om den är klar)
Sen är det bara maten kvar som ska köpas men det blir på torsdag...
Just det... bärbar cd och en skiva med in-utmarscherna på.... tips var sjutton jag hittar det?
Idag bär d av t banken, handla d sista och frisören..
e inte alls nervös idag, mest irriterad på sambon som sover hela tiden o inte alls e engegerad.. *grr*
Tack för stödet tjejer! Tack! Nu är allt packat och klart! Reser till Linköping nu! Iiiihhh! Snart är jag FRU!
Nu börjar jag bli lite nervös. Jag får sånadär "nervösminuter". Som kommer och går.
Hur som helst, idag har jag beställt maten, det kommer gå på ca 6000. helt ok för 64 gäster. sen kommer vi oxå ha korv med bröd så lite dyrare kommer det att bli, men det är ju endå helt ok.
Hade räknat med ca 10 000.
Blommorna är på G från Holland (!). Var inne och hörde så att allt ska vara tipptopp till lördag.
Nu ska jag bara maila hotellet och höra, men det är nog inga bekymmer.
Nu känns det som att det är på G
Häääärligt
oj så billig eran mat blir.. för oss blir det rätt mycket faktiskt. Utan dryck så hamnar vi nog på ca 300 kr/person
(förrätt, buffé, tårta samt vickning)
Vad håller ni hus flickor? Jag behöver erat stöd!!
Jag har en bror som går mig på nerverna.. han har ordnat ett band till vigseln, jag har aldrig hört dem spela live, har bett om att få höra dem flera gånger men det har liksom aldrig passat.
Nu frågade jag vilken tid de kommer på lördag och får till svar "jag väntar på vigselprogrammet" har sagt flera gånger att i programmet står det bara vad som ska hända, inga tider, att vigseln börjar kl 15 vet de.. när kommer de?!? "jag har pratat med honom om det och jag har läget under kontroll"
JAG vill ha läget under kontroll..
suck, tror inte jag är en bridsilla..
Men waersta
Förstår om du blir irriterad. jag hade blivit TOKIG! Tror faktiskt itne alls att det är bridezilligt. Jag hde blivit galen, vilken typ av fest jag än skulle arrangera om JAG inte fått veta när bandet skulle komma!!!
Idag har vi shoppat typ nästan allt... har bara chips och vickning kvar att ihnandla. Fick även veta att vi får tillgång till lokalerna redan på fredag eftermiddag, YES!! (skulle egentligen ej fått tillgång förrän kl.11 på lördagen) och så har vi varit och tittat ut ställen för fotografering och vi har köpt skjortor o skärp t pojkarna, underkläder och hud/klädtejp till mig. Köpte nya färgpatroner till skrivaren, och upptäckte att jag köpt FEL när jag kom hem o redan packat upp den, så jag måste köpa en ny svart (de andra var rätt). Jag som skulle skriva ut allt och sitta och binda ihop festprogrammen ikväll, men nix pix...
Pratat m fotograf o kantor har jag oxå gjort! Allt börjar falla på plats. Ja, och placeringstavlan o godisbuffétavlan har jag oxå gjort här ikväll.
Listan KRYMPER och det känns sååå skönt. Ni måste hålla tummarna för att klänningen passar imorgon. Är så nervös för det.
Imorgon ska jag klippa mig, hämta klänningen, köpa gästbokspenna, och saker till barnpåsarna, gå igenom planering o detaljer m min ena toastmistress osv, och inhandla de sista småsakerna. På onsdag är det fotvård och hämta laptop till musiken vi ska spela när bandet spelat klart kl.01, föra över alla låtarna på den och på torsdag är det att fixa alla vigselprogram o festprogram och fredag är det fransk manikyr och allt finslip.
Åååhhhhhh det är bara fem dagar kvar tjejer...
Om 1 timme och 24 minuter är det bara fyra dagar kvar till VÅR dag!!!