19 JULI panik tråden :-)
Ja då var det snart dax då, gahhhaaa!!!!!!
Ja då var det snart dax då, gahhhaaa!!!!!!
Hm.. nu har jag lagt in den. Blev bara våra förnamn, plats och datum. Det får räcka! Hoppas att jag inte kommer på något fyndigt efteråt nu..
Haha, ja nu får du inte fundera på det mer för då kommer det nåt bra.
Blääää vad jag är bakfull
Borde äta något för att må bättre med det är tvärstopp och vi som har miljoner saker att göra idag.
Någon som har något tips mot bakfylla???
Paeonia: JAG MED!!!
Jag som var säker på att det INTE skulle bli någon möhippa hade SÅÅÅÅÅ fel! Igår kom de alla mina monster till vänner.... Så nu har jag klippt tvättrådslappar på okända killars/gubbars kalsonger. För att inte tala om att jag tydligen var sexrådgivare (allt enl texten på min t-shirt) T -shirten hade även olika markeringar med pris i som det bara var att klippa ur om man betalade... Under hade jag ett par röda hipsters cerisa strumpbyxor och den fulast bikiniöverdel jag nåonsun sett!!! Fick gå på fotvård och supermysig middag på kvällen
Men kul blev det!!!
RESORB är så bra mot baksmälla.... Finns på apoteket
Nån fler som käner att pengarna börjar tryta???
Det bara rinner iväg....
Det är liiiite bättre nu. Fått i mig några knäckemackor med salami.
Sambon hånar mig då jag sagt att idag måste det städas och packas inför resan. Det är inge kul att komma hem från bröllopsresan till den här röran. Men fy för att dra igång dammsugaren
Ja pengarna ja, nu ska många stora utgifter betalas. Men vi får väl ihop det på något vis.......
anons i tidningen ska man ha det med?
Pengarna ja, var är dom?
Och då är maten och blommorna inte betalda.
Nää en vecka har jag inte på mig.
Nu har jag gett upp, den kanske kommer fram.
Ja pengarna ja... vi har utgifter kvar på ca 20000:- och 15 000:- kvar, hmmmm