19 JULI panik tråden :-)
Ja då var det snart dax då, gahhhaaa!!!!!!
Ja då var det snart dax då, gahhhaaa!!!!!!
bra ide!!!! nej en vecka kvar 1kg måste man ju kunna få bort men hur?????
Ett kilo klarar du! Strunta i att äta bröd ett par dagar, men allt annat som vanligt, så är det borta!
Jag är också skit nervös. Pojkvännen (8 dagar till...!) hade 3 mardrömmar inatt... Vi åker till Sverige på måndag och då ska allt här hemma vara klart. PAckat till bröllopsresan och ingenting glömt. Särskilt inte ringarna!
Idag har jag pratat med kantorn och vilken underbar kantor vi kommer ha om det regnar!! Idag var första gången jag pratade med henne överhuvudtaget.. hon undrade hur vi tänkt ha utomhusvigseln och frågade om vi hade noterna till de låtarna, så nu har jag skickat dem till henne, hon hade inga problem med att lära sig dem på en vecka. Underbart.
HJÄLP!! Kantorn ringde idag och hon spelar inte ute för keyboarden de har ger för dåligt ljud!!! = ingen in- utmarsch Så nu måste jag trolla fram en violinist, en bra keyboard eller ha det på cd i en bärbar, batteridriven cdspelare..... Ghhhhaaaaa!!!!!!!!!!!
www.dmi.dk Där kan man se vädret över Köpenhamn, vilket oftast stämmer mycket bättre över Skåne än Sverige-vädret i övrigt.
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-07-10 10:30:49 följande:
Shit! Vi ska ha på cd, men med ett elagregat till..
Men med batteri kan väl inte vara så dumt? Om ni inte har någon själv kanske det finns så ni kan låna av någon?
Jag har fått en jättefinne på kinden.. eller inte bara en, utan typ 1000.. inte så lämpligt. *suckar* + att jag kommer få mens vilken dag som helst! Vilken tajming!
Ju mer jag tänker på att jag kommer ha mens på bröllopet ju mer irriterad blir jag.. VARFÖR ska jag ha det just nu? j#¤%la skit!!!
*muttrar lite till* tur gubben kom hem med en stoooor påse godis, det kan inte gärna bli värre nu..
Här grävs det också djupt i godispåsen. Idag fick gammelhunden somna in och jag har gråtit så mycket att ögonen värker
Så ja, jag tröstäter kopiöst just nu..........