• ia7

19 JULI panik tråden :-)

Ja då var det snart dax då, gahhhaaa!!!!!!

• Svar på tråden 19 JULI panik tråden :-)
  • Waersta

Och så gärna uppehåll under vigseln.

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-07-17 22:51:34 följande:

Regn hela DAGEN skulle det såklart stå! Om det regnar på kvällen skiter jag i.men på dagen vid fotograferingen och sedan när vi dricker fördrinken utomhus vill jag ha uppehåll och torrt!!!
  • Anja 19 juli 2008

Hihi ja om man är ute så är det såklart viktigt men vi är ju inne i kyrkan

Vill dock ha uppehåll när vi kommer UT ur kyrkan, annars blir det ju bara pannkaka av bröllopsbubblorna!!!

• Waersta

Jag har läjt ut skjortstrykningen till min mormor. Barnen blir hämtade kl 10 imorgon, de har packat och lääängtar.
    Jag ska greja i festlokalen hela dagen imorgon, m2b ska städa bilenoch fixa våran första dans låt.
    Tårtan ska dekoreras imorgon.. måste göra kristyr till blommorna.
    Jag har silat sand, till bordsdekorationen.
    Fotografen kom förbi och kolla lite idag. Vi ska ha en kamera vid vigseln som tar kort varje minut. Ingen risk att någon gäst missas alltså.
    I festlokalen kommer vi ha en kamera med självutlösare. Han har även stallt upp en dator där så han kan tömma minneskortet när det blir fullt.
    Hepp.. nu måste jag sova!

• Waersta

Imorgon är det dan före doppare dan.. om jag nu får vara så snuskig.

• Anja 19 juli 2008

Hohoho hihihi ja det får du, fniss... vi skämtade om det innan oxå

• Waersta

Jag tyckte det var superkul. Men det märks att jag är lite trött.. tänder ganska rejält emellanåt.

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-07-17 23:01:21 följande:

Hohoho hihihi ja det får du, fniss... vi skämtade om det innan oxå
  • ia7

God morgon på er! Bara en dag kvar nu!!!!
    Idag ska jag göra maten och iväg och duka och göra iordning lokalen. Såg precis vädret för imorgon och med en jäkla tur missar regnskurarna oss men frågan är ju om man vågar chansa? Inte kul att stå mitt i cermonin och det börjar ösa ner! Alternativet är attt packa ihop oss i världens minsta kapell... jätte mysigt men det blir TRÅNGT.Ja ja, vi får se imorgon.

Vad har ni som ni ska fixa imorgon och vad ska med vart ?*förvirrad*

• Waersta

Skönt att det är fler som är uppe tidigt.. kan inte sova.. funderar på att ta en promenad, fint väder hos oss idag. Jag har inte vågat kolla väderprgnosen än, vi måste bestämma oss idag.

• ia7
    Min ettåring tycker att 5.30 är en bra tid att börja dagen, det tycker inte jag
    Vi har sån tur så vi kan bestämma imorgon upp till ca 30min innan vigseln om vi vill vara inne el ute så vi avvaktar ett tag till.
  • ia7

Nu har jag laddat batterierna till filmkameran och tömt den vanliga kameran... Usch vad mycket småsaker som poppar upp hela tiden att göra....

Svar på tråden 19 JULI panik tråden :-)