• ia7

19 JULI panik tråden :-)

Ja då var det snart dax då, gahhhaaa!!!!!!

• Svar på tråden 19 JULI panik tråden :-)
  • hemse

Idag gäller det...ska åka och lämna barnen vid farmor och farfar om en stund, där ska dom vara när ska till frissan och min blivande får en lugn stund att fixa sig själv.
    ha det gott i em är man fru

• blivandefrularsed

Ha en underbar dag allihop!!!!! Ååå, vad pirrigt!!! Gifter mig om tre veckor och jag kan känna hur härligt det måste vara att vakna idag

• Quench

Då var det gjort! Nu är man fru och man! Vi hade en helt underbar dag och jag skulle inte vilja ändra på någonting (möjligtvis regnet som kom så lägligt till fotograferingen men det blev säkert charmigt på fotona ändå)! Vi är båda supernöjda och det verkar alla våra gäster oxå vara!

Hoppas ni andra oxå hade en lika bra dag som vi hade!!!

• Anja 19 juli 2008

anjasbrollops.blogg.se/2008/july/var-fantastiska-dag.html

Nu är jag fru Godály. Så otroligt fantastiskt det var igår! Detta är bara ett fåtal bilder, som min pappa tog.

hela dagen var magisk. Festen var fantastisk, alla gästers humör var på topp, bandet var GRYMT, härligt ös, maten god och talen vackra o roliga och mina toastmistresses fantastiska!

Åh så kul vi hade... Var hemma halv fem imorse

En helt sagolik dag o natt.

Vädret hade vi trots allt tur med. Uppehåll och runt 18-19 grader o skön vind. Förutom mot slutet av minglet m fördrink utanför festlokalen, då fick vi en enorm skur, men vi ställde oss under träden o sen gick vi in. Så vi kom in lite för tidigt och maten var inte riktigt klar men vi minglade vidare i danssalen. Förutom just den skuren så flöt allt perfekt.

Shit alltså vilken oförglömlig dag...

• ia7

En helt superbra dag!!!!! Regn gjorde att vi fick ta foto inne och vara kapellet istället för uten, men vad sjutton gjorde det ?

Hoppas alla haft det underbart!

• Nienna

Hade också en underbar dag! Några bilder finns i galleriet.

• Pimu

GRATTIS till oss alla,Jag hoppas ni alla hade en undebar härlig bröllopsdag med massa guldvärda minnen.

Kram från en Lycklig Fru V.

• madeleneodaniel

Grattis tjejer!

Vilken fantastik dag det var igår!
    Verkligen ett minne för livet.
    Vi sov på hotell och hade spadag idag, supermusigt!
    Tänka sig nu är vi man och hustru,,underbart!

Svar på tråden 19 JULI panik tråden :-)