• ia7

19 JULI panik tråden :-)

Ja då var det snart dax då, gahhhaaa!!!!!!

• Svar på tråden 19 JULI panik tråden :-)
  • Waersta

Ska ni ha annons i tidningen? Vi ska ha en.. men jag vill få till något fyndigt. Vet bara inte vad!

• Anja 19 juli 2008

Panik

provade klänningen igår. Den BORDE verkligen ha passat. Är nästan fem kilo sen jag provade den o då fattades det ca 3-4 cm precis över RYGGFETTET (revbenen).

igår fattades det ÄNNU mer, trots att bh:n som när jag köpte den satt superhårt, nu sitter jättelöst.

Min väninna har skadat handen så hon kunde ej dra i tygstyckena ordentligt så jag vet egentligen itne hur det ligger till. Borde ju verkligen inte vara mer än sist.

ska t sömmerskan nu, om fem minuter, måtte det inte vara rätt alltså. jag blir galen.

vet itne ens om sömmerskan har tid att sy ut, eller sy in korsettsnörning för det enda vi har talat om var att hon skulle lägga upp den o hon har egentligen lite halvsemester men tog emot mig för att vara snäll lixom.

Fasen så stressad jag är över detta!

Håll tummarna....

• Waersta

Håller självklart tummarna!!

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-07-08 09:09:52 följande:

Panikprovade klänningen igår. Den BORDE verkligen ha passat. Är nästan fem kilo sen jag provade den o då fattades det ca 3-4 cm precis över RYGGFETTET (revbenen).igår fattades det ÄNNU mer, trots att bh:n som när jag köpte den satt superhårt, nu sitter jättelöst. Min väninna har skadat handen så hon kunde ej dra i tygstyckena ordentligt så jag vet egentligen itne hur det ligger till. Borde ju verkligen inte vara mer än sist.ska t sömmerskan nu, om fem minuter, måtte det inte vara rätt alltså. jag blir galen.vet itne ens om sömmerskan har tid att sy ut, eller sy in korsettsnörning för det enda vi har talat om var att hon skulle lägga upp den o hon har egentligen lite halvsemester men tog emot mig för att vara snäll lixom.Fasen så stressad jag är över detta!Håll tummarna....
  • Waersta

Någon som vet vart det går att ser 10 dagars väder prognos? *nervös*

• Evelina och Andreas

Hejhej! Ny här i tråden! Jag ska också gifta mig 19.e juli! å det är ju jätte snart!!!! HJÄLP!

• Nienna
    Waersta skrev 2008-07-08 10:32:10 följande:
    Någon som vet vart det går att ser 10 dagars väder prognos? *nervös*
    Nej, men 9 dagars: yr.no
  • Waersta

OJojoj! HUr ser det ut?

Nienna skrev 2008-07-08 10:35:30 följande:
    Nej, men 9 dagars: yr.no
  • Nienna

Skriv in din ort i rutan längst upp, det finns tom de minsta byar och sen klickar du på Langtidsvarsel.

• Waersta

Herregud.. ser ut som om det regnar nästan hela veckan.. *biter på naglarna*

Svar på tråden 19 JULI panik tråden :-)