• ia7

19 JULI panik tråden :-)

Ja då var det snart dax då, gahhhaaa!!!!!!

• Svar på tråden 19 JULI panik tråden :-)
  • Waersta
    Jag är svag för marianne-kulorna. De blir ju inte hårda/mjuka om de får ligga framme heller..
    ia7 skrev 2008-07-07 08:07:17 följande:
    Jag har små påsar som jag nog tänkt att ha något godis el liknande i
  • ia7

Har funderat på dem Kan jag köpa dem nu eller blir de konstiga då? Vore ju inte bra om alla på festen får magsjuka

• ia7

Pratade med min florist i går min bukett (16 vita/röda rosor m grönt) samt 4 vita rosor, 4 röda rosor texasgräs och gröna blad skulle kosta 750:-!!!!!!

• Waersta

Klart du kan! De håller i evighet.

ia7 skrev 2008-07-07 08:14:09 följande:
    Har funderat på dem Kan jag köpa dem nu eller blir de konstiga då? Vore ju inte bra om alla på festen får magsjuka
  • ia7

Då blir det till att fylla 50 påsar med kulor idag då Till barnen blir det mer "barnvänligt" godis.... Skulle ju kunna köpa sådanadär gröna/röda/gula småkulor till dem Kulor till alla. Ha ha

• Waersta

Vad roligt! Vi har valt att använda våra choklad-hjärtan på borden.. får se om någon vågar tugga på dem.

ia7 skrev 2008-07-07 08:19:20 följande:
    Då blir det till att fylla 50 påsar med kulor idag då Till barnen blir det mer "barnvänligt" godis.... Skulle ju kunna köpa sådanadär gröna/röda/gula småkulor till dem Kulor till alla. Ha ha
  • jennieoper

På onsdag ska jag åka å köpa underkläder i Kalmar...barajag hittar något nu då!

På torsdag ska jag & min m2b hämta ringarna....

Å herregud NÄSTA VECKA ÄÄÄRRRR det BRÖLLOP!!!

• ia7

Efter denna helgen kommer det fina vädret tillbaka!!!!!! Stor sol åt oss får man hoppas på!

Waersta: Hoppas inte att det är er son som ska fota på bröllopet ;-D

• Waersta
    Det är en son som ska fotografera faktiskt.. men inte min.
    ia7 skrev 2008-07-07 08:45:34 följande:
    Efter denna helgen kommer det fina vädret tillbaka!!!!!! Stor sol åt oss får man hoppas på!Waersta: Hoppas inte att det är er son som ska fota på bröllopet ;-D
  • ia7

Ha ha... kikade på er hemsida, men det förstod du nog

Svar på tråden 19 JULI panik tråden :-)