19 JULI panik tråden :-)
Ja då var det snart dax då, gahhhaaa!!!!!!
Ja då var det snart dax då, gahhhaaa!!!!!!
Åh vår kantor ringde oxå och jag blev liiiite besviken men nu känner jag att det känns ganska bra!
Han var såååå positiv till allt jag ville. Så han ska träna m solisterna och så sa han(när jag berättade att vi ska ha Elvis som utgångsmarsch med "cant help falling in love" eller "love me tender") att han såååå gärna vill spela den på orgeln, att han gjort det förr och att det blir riktigt fint.
Jag som tänkt ha elvis på cd lixom! Men då sa han att det inte finns någon stereoanläggning i kyrkan. Blev rätt paff för jag fattade det på prästen som att det itne var några problem att ha en låt på cd.
Grejen är ju den att det var ELVIS röst som jag mest var ute efter. Den är såååå sanslös och jag ville ha den i kyrkan med den akustiken (min m2b är helt galen i Elvis).
Så nu blir det inte riktigt samma sak, men ändå.
Vet inte hur vi ska göra då... Hmm...
Men han var otroligt trevlig o tillmötesgående
Trist att veta att kyrkomusikern man får är kass
ia7
i toalettkorgarna har jag tänkt mig:
rosa småtvålar
rosa kondomer
genomskinligt nagellack (ifall en maska går på nån strumpa)
tops
våtservetter/intimservetter
liten flaska hårspray
hårnålar
en rosa liten kam
rosa hårsnoddar
näsdukar
handkräm
hmmm jag kommer inte på mer... vet att det var lite fler grejor...
alvedon kan vara bra!
spraydeo kanske??
Tack, båda dessa grejor hade jag med på listan... (är på jobbet)
fast jag strök förresten alvedon. Det ska man ju faktiskt inte ta med alkohol + att vi kommer att ha 5 barn med på festen, så nä inga mediciner framme (de använder ju oxå toaletterna).
ha ha, de kan "använda" det mesta av de sakerna kan nog bli kul för dem... Nej då den listan snor jag
Åh, efter det tråkiga samtalet med kantorn fick jag just ett roligt samtal från solisten
Gud vad bra det känns att vi fått tag på henne och hennes gitarrist. Det kommer bli så bra och ett oförglömligt bröllop
Hon hjälper oss med Änglagård som ingång, piano och gitarr kommer bli jättebra till den låten säger hon.
Ut lutar det nu åt Beatles All you need is love som hon dessutom vill sjunga. Hon berättade att gitarristen är ett stort Beatlesfan och han kommer älska att spela den låten åt oss
Sen frågade hon om kantorn trillar av stolen om gitarristen drar av ett solo under psalmerna, hahah.
Vi skulle också haft den beatels låten som utgång men tyvärr bidde det inte så
ia7 varför blev det inte det?
Vi har varit inne även på When i´m sixty four Men nu lutar det åt all you need is love