• ia7

19 JULI panik tråden :-)

Ja då var det snart dax då, gahhhaaa!!!!!!

• Svar på tråden 19 JULI panik tråden :-)
  • Paeonia

Grejen är den att på torsdag fram till söndag har vi en av världens största bilträffar här i stan, Power meet. Det är en folkfest med amerikanska bilar i mängder. Här cruisas det hela nätterna långa........

Man skulle ha gift sig denna helg sa jag till sambon å hade vi lätt kunnat fixa en bil med stjärnstatus, haha. Värre att få tag på en respektabel chaufför kanske

Vi får se vad annonsen ger.

Pyron skrev 2008-06-29 22:13:38 följande:
    har ni inte nån amerkanare klubb i närheten?
  • Paeonia

Jo, men vilka är härifrån stan tro? De kommer från i stort sätt hela världen så att man skulle hitta just en Västeråsare som kan ställa upp är som att leta efter en nål i en höstack Det kan var så många som 13000 bilar här varje år

Tror det är lättare att få någon att svara på en annons

Pyron skrev 2008-06-29 22:23:07 följande:
    men fråga nån av dom.
  • Pyron

*asg* stå med et plakat.

skojja bara. Det är verkligen inte lätt. Hoppas ni får svar på annonsen

• Paeonia

Haha ja ett plakat vore något

Sambon ska i vanlig ordning ner med vår biltokiga son på både utställningen och cruisingen. Kanske man kan fästa ett plakat på sonens rygg där det står MAMMA OCH PAPPA SKA GIFTA SIG OCH BEHÖVER EN BRÖLLOPSBIL, HJÄÄÄÄLP.

• Pyron

helt kanon. Gör så, om det är sonen som letar så är det nog inga bekymmer

• Paeonia

Vem kan säga nej till en sån liten gullunge

• Anja 19 juli 2008

Hoppar in i tråden då jag oxå gifter mig 19 juli ohc har småpanik. Jobbar ända fram till v.29, som tur är ledig hela veckan innan bröllopet. Det här är min checklista.

Vad är det kvar att göra nu...

* Sola, två ggr i veckan fram till stora dagen
    * Fotvård 17 juli
    * Lämna in förlovningsringen för upputsning
    * Gå ner ca 5 kg till
    * Manikyr 18 juli
    * Klippning, färgning och slingning av håret
    * inhandla saker t bordsdekorationer
    * Göra vigselhäftena klara (skriva ut och fästa ihop)
    * Göra färdigt festprogrammen
    * Tala med feststället om diverse saker som borden, musiken, tillträde etc
    * Köpa underkläder (bh:n avklarad)
    * Göra placeringskorten
    * Fixa iordning presentlådan (endast presenter i kuvertstorlek ju )
    * Bordsplaceringstavlan ska göras klar
    * Köpa väst och plastrong till daniel och slipsar/plastronger till pojkarna + skjortor till alla tre
    * Göra favors till gästerna
    * Fixa presenter till toastmistressarna
    * Fixa pris till eventuella tävlingar på festen
    * Skriva klart gästrimmen till festprogrammen
    * Köpa gästbok + penna osv
    * Fixa engångskameror till borden
    * köpa en sån där bodyslimmer (om jag lyckas gå ner i vikt, annars korsetten)
    * Solister måste få öva på solosånger
    * Lämna in klänning för att sys upp (och eventuellt finjusteras i passformen)
    * Lämna in klänning och slöja på kemtvätt för ångning så de blir släta och fina
    * göra gästkorgar till toaletterna
    * Gå igenom finliret med bandet

• Paeonia

Ja, det var en lista det Anja

På tisdag ska jag ha ledigt för då ska jag sitta hos frisören och bli både klippt, färgad samt en provuppsättning. Åh, vad jag ska njuta

Ska efter det kontakta prästen för han har inte hört av sig än. Är det fler av er som inte haft möte med eran präst än?

• Anja 19 juli 2008

Vi hade möte i torsdags... jättenöjda. Kommer bli super. Men stackars präst...

Han hann ställa en fråga om oss (efter att vi gått igenom allt praktiskt) coh då började vi smågnabba (som vi alltid gör) för vi inte var överens om svaret. Prästen sa att han hade en mängd frågor till oss. Men efter att vi gnabbat om typ allt rörande svaret på första frågan i typ tio minuter, så ställde han inte fler frågor

Svar på tråden 19 JULI panik tråden :-)