19 JULI panik tråden :-)
Ja då var det snart dax då, gahhhaaa!!!!!!
Ja då var det snart dax då, gahhhaaa!!!!!!
Vi ska inte ha fest efteråt så det är mycket planering som faller bort Bara snittar och bubbel på kyrkbacken
Pionerna här hemma blommar också för fullt så jag har provat att lägga in några knoppar i fuktigt tidningpapper i kylen så förhoppningsvis har jag åtminstonde några....
Klänningen ja......, jag vet att min sömmerska är snabb så får vi bara tag på tyget så....
än så länge känner jag mig lugn. orosmomentet är just vädret. om det regnar (utomhusvigsel) och om det blåser så lär ju partytältet blåsa iväg :(
åhh.. det orkar jag inte tänka på, det går inte att bestämma över iaf.
Nu börjar det verkligen närma sig!!! 19 juli här kommer vi....är nervös och det känns lite overkligt nästan. Jag har nästan allt klart! Men inte blommorna! Panik!!!! tre och en halv vecka kvar.....jag fattar inte.....jag ska vekligen gifta mig!!! Jg är superoroad över vädret, vi ska ha utomhusvigsel!!! Snälla säg att nån har sett att det ska bli fint?! behöver lugnas ner lite...
Kolla in länken jag postade ovan..
Åhh skor till barnen oxå, det har jag glömt. Det kanske inte är sååå snyggt med kostym och sandaler? *ler*
Just nu sitter jag med bordsplaceringarna, jag hade först tänkt att ha foto på allas, men det blir ca 70 st kort att göra. lite väl häftigt.
Imorgon ska jag leta skor till mig och jag ska hämta ut mag-gördel och fluga till mannen. Sen lite andra ärenden oxå.
Var förbi min florist och la till att jag vill ha en kvist brudslöja vid sidan av. Oj, vad rörig den lappen var, det ska bli spännande att se hur det kommer att bli.
Nervös är jag inte och inte min man heller, jag har inte hunnit bli nervös men jag vet att det kommer att komma kvällen innan, då när man tror att man har allt klart och ligger i sängen och grubblar över hur det kommer att bli.
Fint väder hoppas vi verkligen att det ska bli.
Åh tack! det lugnade mig lite.....måste ha sol! har någon nåt tips på hur man kan göra en bukett av rosor själv? kanske är det alldeles för krångligt. pust...
åhh det såg jag nånstans, det var en länk till youtube.
Det såg relativt lätt ut.
ska leta, återkommer senare ikväll.
åh tack!
SnartfruG:
www.gamman.se där finns en video som visar hur man gör!!!