19 JULI panik tråden :-)
Ja då var det snart dax då, gahhhaaa!!!!!!
Ja då var det snart dax då, gahhhaaa!!!!!!
Vet inte. Har du gjort klart ditt..
Jag kan maila dig det om du looooovar att inte sprida det vidare eller kopiera eller nåt.
Klart att jag lovar att inte sprida det vidare.
Jag är inte klar och är glad för alla tips och råd, därför gillar jag att titta på andras.
Jag lägger adressen i din gb. sen kan du ju ta bort den.
Det vill säga om du går med på det.
Klart.
Festhäften, gahhhaaaaaaa!!!!!!!!!! Inte ens börjat och har inte ens ideèr på innehållet........... (många gahhaaaa nuförtiden...)
Gahhhh, börjar vela om in och utmarcherna....
Vill nu ha Änglagård in men har inte lyckats höra hela låten någonstans. Måste försöka få tag på kantorn i morgon.
Ut börjar vi nu fundera över Beatels When i´m sixty four
Ska höra med solisten om hon kan ta den instrumentalt på piano samt om hennes gitarrist kan hjälpa till.
Igår (efter några glas vin )så kom vi annars på den ena roliga utmarchen efter den andra.
Jönssonligan kanske
eller den här
(Indiana Jones)
in och utmarcher, har jag inte hunnit börja fundera på.
mindre än tre veckor kvar!!!!!!!!!! nu gäller det att hålla sig lugn! Men åh vad härligt det ska bli!
en till anländer här. Jag kan inte somna på kvällarna.... ligger och tänker på ditt och datt som ska göras som fortfarande inte är gjort.
Om dukar, det finns lakan på IKEA för 15:-/st. som är jättefina som dukar, de är t.o.m. fållade runt om så de ser inte ut som lakan utan som dukar. Vi har köpt 32 sådana.
Har inte hittat någon transport än
Eftersom vi lämnar allihopa på kyrkbacken och far iväg på vår resa så känns det som att det måste komma någon i en lite finare bil och hämta oss från alla gäster.
Det blir alltsom inte samma sak att kränga in sig i våran tråkbil och säga jaha det var det, tack för oss och hej då. Man vill ju dessutom ha skålat ordentligt efter vigseln
Har nu satt in en annons på blocket så vi får se vad det blir.
har ni inte nån amerkanare klubb i närheten?