• ia7

19 JULI panik tråden :-)

Ja då var det snart dax då, gahhhaaa!!!!!!

• Svar på tråden 19 JULI panik tråden :-)
  • Waersta

Shit!! Vad kostar det?!

Paeonia skrev 2008-07-06 13:45:26 följande:
    Äntligen fått tag på en fantastisk bil som ska ta oss från kyrkan. Vi satte till slut ut en annons och det gav resultat och nu ringde en man med bilen med stort B Kolla in den första bilen som glider förbi på filmen. En gammelrosa Cadillac -59 cab, gubben är salig att inte tala om sonen, hahah.tv.vlt.se/player/play/49666
  • ia7

Hmmm låter som en mycket bra idé! Blir en annons i tidningen på tisdag!

• Pyron

Jag har idag fått gästboken som vi ska ha.
    Det är syrran som har sytt och broderat omslaget. Innuti är det randiga sidor.

Hon har även sytt en ask som vi ska ha ringen i. Hon är helt underbar min syster, Och nu står hon och bakar drömmar till den stora dagen, och vad gör jag? jag sitter här...

• Paeonia

1500 kronor blir priset, inte så dyrt med tanke på att jag kollade upp häst och vagn från början Det hade blivit mer än det dubbla....

Jo, annonsen kostade 80 kronor

Waersta skrev 2008-07-06 14:22:37 följande:
    Shit!! Vad kostar det?!
  • Waersta

Alla har vi olika budget.. vi har valt att åka vanlig bil då vi inte vill lägga någon kostnad alls på bilen.

Paeonia skrev 2008-07-06 16:27:05 följande:
    1500 kronor blir priset, inte så dyrt med tanke på att jag kollade upp häst och vagn från börjanDet hade blivit mer än det dubbla....Jo, annonsen kostade 80 kronor
  • Waersta

Föresten.. 12 dagar kvar.. tur att jag har ett vääääldigt lugnt jobb där jag kan pyssla med allt som har med jobbet att göra. Just nu har jag oljat in naglarna och ska snart skriva ut festprogrammet.

• ia7

Ännu en dag mindre kvar
    Idag ska ringen hämtas (har putsat förlovningsringen) och jag ska försöka hitta något att stoppa i mina favours påsar, några tips??
    och smink ska handlas

Hur går det för er andra?

• Waersta

*andas profylaxiskt*

Vad skulle du vilja ha som favours? Vad har du tänkt dig?

Idag är en lugn dag..

ia7 skrev 2008-07-07 07:41:55 följande:
    Ännu en dag mindre kvar Idag ska ringen hämtas (har putsat förlovningsringen) och jag ska försöka hitta något att stoppa i mina favours påsar, några tips??och smink ska handlas Hur går det för er andra?
  • ia7

Jag har små påsar som jag nog tänkt att ha något godis el liknande i

Svar på tråden 19 JULI panik tråden :-)