19 JULI panik tråden :-)
Ja då var det snart dax då, gahhhaaa!!!!!!
Ja då var det snart dax då, gahhhaaa!!!!!!
Ringde kantorn idag hon har med sig en elorgel så vi kan ha in-ut marscher och psalmerna med orgel som vanligt
Waersta: skönt att hindersprövningen kom fram
Inte många dagar kvar nu!!!!!!!!!!!!!
Fy vad nervös jag börjar bli!! Är helt säker på att jag glömt typ 1000 saker som ska göras....
HAHA!!! här e ju MIN tråd!!!!!!!
vi har oxå 19 juli (hej waersta, dig har jag sett förut *blink*)
o jisses va grejer d e o fixa nu d sista! värsta e att jag jobbar en vecka till, på orust vilket innebär: inget internet!! plus att man får göra allt på distans, har ju inte ens min blivande där, så vi sitter över telefon o diskuterar vigselhäftet *s*
har inte läst igenom hela tråden, men, några snabba tips?
Min man är på svensexan. Han anade inte nåt. Det var kul
De hade pratat med hans jobbakompisar om att se till så att han fick mycket att göra. Så när dom satt med eftermiddagsfikat så blev han tagen.
Dom är nu på liseberg och roar sig. Blir spännande att se när han kommer hem.
Dom på jobbet viste inte att han skulle gifta sig, så två av dom hoppade på och följde med.
Varför berättar man det inte på sitt jobb?
Jag är så glad och lycklig så jag berättar ju det för alla jag träffar...typ.
Nåja, han var kanske rädd att de skulle hitta på nåt.
Välkommen till gänget typ.. Mitt bästa tips, lägg hindersprövningen där du vet att du har den.
Min blivande åker på svensexa i morgon och han anar ej något, han tror att han ska jobba i morgon, men ack så fel det är.
Jag hade min möhippa förra lör, den var trevlig och rolig.
Jag har bestämt mig för att sjunga på festen. Har bara svårt att bestämma låt.
Om man blir kissnödig när man har torsletten på sig, hur gör jag då? strumbyxorna sitter ju fast i torsletten så trosorna kommer ju iklämm.
Pyron det där har jag oxå tänkt på men inte riktigt hittat någon lösning...
Finns ju trosor som är öppningsbara i grenen, eller så får man väl vara troslös
Hmm, svårt det där... Eller ha riktigt låga trosor som inte är så svåra att dra fram ur torseletten och pilla tillbaka under sen.
troslös vore nåt att viska till mannen under vigseln. Det hade varit häftigt