• Nienna

Nya kinaklännings-tråden!

Här pratar vi om allt som har med Kinaklänningar att göra.

En Kinaklänning är alltså en klännng som man beställer direkt från en fabrik i Kina.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-25 19:16
    Nya tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-8/m3061008.html

• Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!
  • Pyron

just det ja, jag ser ut att vara stor som ett hus men det är att kläningen sitter löst.

• The Bumblebee

Pyron:
    Det var en annorlunda klänning (positivt menat ) läckert med den skira ärmarna. Å superfina broderier!

• Nienna

Pyron - Klänningarna är jättefina! Hur blir det om du måste korta klänningen, ryker nåt av broderierna? Ang. näbbklänningen så var det samma för min dotter, den hängde för långt ner. Tur att det var hyskor på axelbanden så man kan fixa det själv.

• The Bumblebee

...läckert med -de- skira ärmarna... ska det ju stå

• Pyron

Tack. Ja, den är annorlunda, och supervarm. Jag kommer koka.
    Konstaterade snabbt att jag kommer nog behöva byta klänning under kvällens gång, men var hittar man en snygg ljuslila klänning med leverans på mindre än en månad i min storlek.

• Nienna
    Pyron skrev 2008-06-03 21:17:04 följande:
    Tack. Ja, den är annorlunda, och supervarm. Jag kommer koka.Konstaterade snabbt att jag kommer nog behöva byta klänning under kvällens gång, men var hittar man en snygg ljuslila klänning med leverans på mindre än en månad i min storlek.
    Ebay?
  • Pyron

Ja, brodyren kommer tyvärr att ryka i nederkant. det går nästan enda ner till golvet.

• Pyron

mmm har kollat där men det finns inte så mycket stort tyvärr. Där fyndade jag killarnas kostymer, 500 kr ink frakt för två st 5-settare.

• Nienna

Köpte också kostym där till min son, ca 200:- inkl frakt för 5 delar.

Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!