• Nienna

Nya kinaklännings-tråden!

Här pratar vi om allt som har med Kinaklänningar att göra.

En Kinaklänning är alltså en klännng som man beställer direkt från en fabrik i Kina.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-25 19:16
    Nya tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-8/m3061008.html

• Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!
  • Pyron

Åhhhh jag vill inte jobba imorgon, jag vill ju invänta klänningarna, Snacka om att jag kommer åka hem på min rast, ca halv 2, då borde paketet ha kommit.

• Mi och Nez

Hej
    Första gången jag skriver i denna tråd. Har följt er lite då och då och tagit stor hjälp av era erfarenheter och goda råd.
    Tack!
    Resultatet har nu blivit en brudklänning från Millybridal och tre tärnklänningar. Så nöjd och kan varmt rekomendera dem.

Lycka till alla söta brudar med era bröllop!

• Amazonen

Är du vaken Nienna så kika nu!

• Ankan80

Hej HBG-kompis!
    Den ser ju jättefin ut!
    Gratulerar!

Mi och Nez skrev 2008-06-02 22:34:30 följande:

HejFörsta gången jag skriver i denna tråd. Har följt er lite då och då och tagit stor hjälp av era erfarenheter och goda råd.Tack!Resultatet har nu blivit en brudklänning från Millybridal och tre tärnklänningar. Så nöjd och kan varmt rekomendera dem.Lycka till alla söta brudar med era bröllop!
  • Pyron

Åhhh när jag skulle lämna sonen på skolan såg jag en lastbil från dhö åka förbi en väg här nere. Vi stannade hemma för jag trodde den skulle till mig, men den kom inte, så sonen kom försent till skolan utan anledning.

Nu väntar jag med spänning, hoppas att den kommer.
    Jag börjar ju jobba snart. Kan bara vara ca 10 minuter försenad.
    Åhhhh, vad jobbigt detta är.

• Thailand 08
    Pyron skrev 2008-06-03 08:51:55 följande:
    Åhhh när jag skulle lämna sonen på skolan såg jag en lastbil från dhö åka förbi en väg här nere. Vi stannade hemma för jag trodde den skulle till mig, men den kom inte, så sonen kom försent till skolan utan anledning.Nu väntar jag med spänning, hoppas att den kommer.Jag börjar ju jobba snart. Kan bara vara ca 10 minuter försenad.Åhhhh, vad jobbigt detta är.
    Kanske lika bra dom inte kommer innan jobbet.Då kommer du väl jätte försent om du ska slita upp paketet o börja prova
  • Pyron

MMmm, men då kan jag ta emot det.
    Åhhh jag vill ha det.
    Usch vad det låter utanför, en massa brandbilar och ambulanser, hoppas det inte är lastbilen som har fattat eld.

Det har ju hänt förr.

• Pyron

åhh nej, nu måste jag åka. hoppas nu bara att dom godtar lappen på¨dörren.

ses sent ikväll. då lovar jag berätta hur det går, om jag inte hinner innom här på lunchen.

Ha en bra dag.

Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!