• Nienna

Nya kinaklännings-tråden!

Här pratar vi om allt som har med Kinaklänningar att göra.

En Kinaklänning är alltså en klännng som man beställer direkt från en fabrik i Kina.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-25 19:16
    Nya tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-8/m3061008.html

• Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!
  • grabbarna

ååh vad fin den är...

Amazonen skrev 2008-06-02 12:41:49 följande:
    Finns ett par bilder nu! Tar bort dem om en stund så inte min blivande hinner snoka! Några små justeringar på klänningen behövs men jag är sååå nöjd!:)
  • Astrogirl
    Finns ett par bilder nu! Tar bort dem om en stund så inte min blivande hinner snoka! Några små justeringar på klänningen behövs men jag är sååå nöjd!:)
    Jättevacker! Var köpte du din klänning ifrån? (du kanske har skrivit det men jag måste ha missat det)
  • Amazonen

Tack allihop! Känner mig lättad nu att den kommit fram, är vacker och passar!

Astrogirl - den är från Milly Bridal!

• Vikctoria

Åh, vad fin den är! Och passar perfekt gör den också!

• Pyron

Juni 02, 2008 11:39 Malmoe - Sweden Leverans genomförd inga leveransbesked att vänta

Betyder det att dom varit här men att jag inte var hemma och tog emot. eller ligger den i malmö?

• Pyron

Åhhh amazonen, jag missade dina bilder.

• Mamasnest

När fick ni shipping-information från Milly? De säger att de har skickat klänningarna men jag har inte fått något trackingnr.

• Pyron

har du kollat där var man kunde kolla om dom startat att sy klänningarna? Där hittade jag numret.

JIhoooo. Nu har jag pratat med dom på dhl. Mina klänningar kommer imorgon mellan 9 - 15. Jag jobbar mellan 9 - 17.30
    När ska jag hinna få min klänning?
    Dagen efter har jag samma jobbetid. Och på torsdag jobbar jag mellan 7.30-16. Jag kommer ju aldrig få min klänning. Kan grannen skriva under tror ni, om jag lämnar mitt legg till henne?

• Thailand 08
    Pyron skrev 2008-06-02 14:43:29 följande:
    har du kollat där var man kunde kolla om dom startat att sy klänningarna? Där hittade jag numret.JIhoooo. Nu har jag pratat med dom på dhl. Mina klänningar kommer imorgon mellan 9 - 15. Jag jobbar mellan 9 - 17.30När ska jag hinna få min klänning?Dagen efter har jag samma jobbetid. Och på torsdag jobbar jag mellan 7.30-16. Jag kommer ju aldrig få min klänning. Kan grannen skriva under tror ni, om jag lämnar mitt legg till henne?
    Kan dom inte leverera till ditt jobb?
  • Pyron

Åhhh vad smart idé. Sätta en lapp på dörren imorgon: Paket leveras till adress lingonstigen.

Annars sen när dom hör av sig.

Gu så smart, tusen tack. Då slipper jag fundera på det mer.

Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!