• Nienna

Nya kinaklännings-tråden!

Här pratar vi om allt som har med Kinaklänningar att göra.

En Kinaklänning är alltså en klännng som man beställer direkt från en fabrik i Kina.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-25 19:16
    Nya tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-8/m3061008.html

• Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!
  • Thailand 08

Ha det bra.Jag ska iväg och betala klänning snart

• Pyron

Åhh nu har den kommit, tack min underbare granne som tog emot paketet.

Klänningen är helt underbar, den sitter toppen har inte provat att snöra ännu, dock är den på tok för lång, men det kan vi fixa, näbbklänningarna är oxå super, kan dock ej prova nu, är hemma på lunch.

Det är sååååå roligt, jag är såååå glad.

Måste dock tillbaka.
    Är inte hemma förrens 9 ikväll.
    I helgen så måste jag leta skor så att vi kan fixa det sista.

Det är sååå roligt.

Bilder kommer ikväll/natt. när ungarna har somnat.

• Amazonen

Grattis Pyron! Ser med spänning fram emot bilder!

• Vikctoria

Åh, vad roligt, Pyron! Ska bli kul att se bilderna ikväll!

• EnaOline

åå det känns som om jag aldrig kommer få min, jag har väntat i en hel månad och fortfarande ingen klänning! Jag är rädd att jag har blivit blåst! *suck* Saken är den att han på ebay har så bra feedback, 100% feedback så jag hoppas inte att jag har blivit det! Tur att paypal finns, då kan man gå via dem vid en eventuell tvist och ebay också förstås! Jag är så orolig så jag blir tokig snart!

• Ljungfru

Mailade Kanacca igår kväll och undrade hur det gick. I morse hade jag fått svar. Klänningen skall skickas denna vecka.

• Pyron

Ta det lugnt, jag beställde mig i mars. min kom idag.
    Måste vidare. återkommer ikväll.

EnaOline skrev 2008-06-03 14:24:17 följande:
    åå det känns som om jag aldrig kommer få min, jag har väntat i en hel månad och fortfarande ingen klänning! Jag är rädd att jag har blivit blåst! *suck* Saken är den att han på ebay har så bra feedback, 100% feedback så jag hoppas inte att jag har blivit det! Tur att paypal finns, då kan man gå via dem vid en eventuell tvist och ebay också förstås! Jag är så orolig så jag blir tokig snart!
  • påskharen

Jag längtar efter mina klänningar så att jag håller på att bli tokig,fick bilder på min klänning i början av maj och idag fick jag svar på att den sista näbblänningen skulle bli färdig denna vecka och klänningarna skulle skickas snart, men hur snart är snart?

• Pyron

Nu ni, nu kan ni kolla, Har lagt upp två bilder. En på mig och en på lill tjejen.

Min klänning är för lång, men jag fick tipset att prova med underkjol för då kommer den ju ut en bit och då blir den ju kortare.

På bilden har jag helt fel bh. Men jag måste köpa en korsett med låg rygg, då tror jag det blir bättre bröstmässigt.
    Ärmarna måste kortas. och den måste dras åt mycket mer i midjan.

Lilltjejens kläning måste man sätta hyskorna på banden längre upp så klänningen kommer upp mer, den hänger för långt ner.
    Det känns bra att man har en månad påsig. Det kommer lösa sig det här.

Allt som allt är jag supernöjd, trots förseningar på förseningar på förseningar.

Jag har även fått en lika dan som den lila kläningen men tjejen som ska ha den bor i Jönköping så hon komemr inte kunna prova den ännu, hoppas den sitter lika bra på henne.

Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!