• Nienna

Nya kinaklännings-tråden!

Här pratar vi om allt som har med Kinaklänningar att göra.

En Kinaklänning är alltså en klännng som man beställer direkt från en fabrik i Kina.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-25 19:16
    Nya tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-8/m3061008.html

• Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!
  • Thailand 08
    Pyron skrev 2008-06-02 14:52:33 följande:
    Åhhh vad smart idé. Sätta en lapp på dörren imorgon: Paket leveras till adress lingonstigen. Annars sen när dom hör av sig.Gu så smart, tusen tack. Då slipper jag fundera på det mer.
    Annars lägger dom en avi i bervlådan om du inte är hemma,då får du hämta den på företagsposten och dom har öppet till 19.00 (iaf.här i stan)
  • Lina_K

Jag tror du måste ringa DHL och ge dem ny leveransadress, lapp på dörren funkar nog inte.

• Pyron

Jag har ringt och hört mig för, jag kan skriva en fullmakt vilket ger dom tillåtelse att lämna paketet utan signatur, så det kommer jag att göra. Grannen är hemma oxå så då kan hon även ta emot.

Så imorgon så kommer jag att ha mina klänningar. Wiiiiieeeee.

• Ankan80
    Pyron skrev 2008-06-02 16:13:49 följande:
    Jag har ringt och hört mig för, jag kan skriva en fullmakt vilket ger dom tillåtelse att lämna paketet utan signatur, så det kommer jag att göra. Grannen är hemma oxå så då kan hon även ta emot.Så imorgon så kommer jag att ha mina klänningar. Wiiiiieeeee.
    Spännande!!
    Räknar timmar nu?
  • Pyron

Mmm. Har varskot grannen så nu kommer hon nog inte våga åka hemmifrån, stackarn. Jo, det vågar hon. Men på min lunchrast kommer jag att åka hem.

• The Bumblebee

Amazonen skrev 2008-06-02 16:46:04 följande:

Pyron - nu kan du kika!
    Tjuvkikade jag oxå... Supersöt klänning!
  • C123
    Ljungfru skrev 2008-06-02 08:40:33 följande:
    Det finns flera företag:Milly Bridals KanaccaSheshopping1kooDet finns fler men jag vet inte vad de heter.Alla de företagen syr upp klänningar efter kundens mått. Ofta ingår det i priset men ibland får man betala extra för måttsydd.De har bilder på egna klänningar (kopior) men man kan också få en klänning uppsydd efter egna önskemål.Har du en bild på en klänning du vill ha så maila den till de olika företagen för prisuppgifter.Se också till att vara ute i god tid eftersom det är förseningar nu och klänningen kan behöva justeras av en sömmerska före bröllopet.Man kan betala med betalkort, banköverföring eller genom PayPal.Då man gjort sin beställning mailar de ett formulär där man fyller i sina mått. Där skall man också vara noga med att fylla i de eventuella ändringar man vill ha.Häng på tråden så lär du dig en hel del
    Tack för hjälpen!
  • Nienna

Amazonen - Jag missade ju också, kan du inte lägga upp bild igen!!! Snälla! *nyfiken*

• Pyron

*ler*

Nu har jag sett den, det är en riktig prinsessklänning

Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!