• Nienna

Nya kinaklännings-tråden!

Här pratar vi om allt som har med Kinaklänningar att göra.

En Kinaklänning är alltså en klännng som man beställer direkt från en fabrik i Kina.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-25 19:16
    Nya tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-8/m3061008.html

• Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!
  • Pyron

Då är jag först ut.
    Lovar att senare lägga ut fotona, nu ska jga till doktorn med min lilla tjej.

• Lina_K

Är det någon mer än jag som fått info från Milly att deras dator- och kamerautrustning blivit stulna i inbrott?

Jag kunde inte få bilder pga det men det fick jag reda på via Skype så nån dator har de uppenbarligen kvar... De intygade dock att alla klänningarna var i tryggt förvar.

Blir dock lite orolig.

• grabbarna

det var nån som skrev tidigare i helgen att dom fått samma meddelande (om det inte var du som skrev då också?)

• Lina_K

Det var jag (kopierade min konversation med dem). Undrar bara om fler fått det meddelandet.

• Vinterbruden 08

då är jag här också...

• grabbarna

nej det var tidigare (läste ditt i morse), gick tillbaka och kollade och pyron la in om det i förrgår men hon fick bilder nu så du borde ju kunna få det du också...

Lina_K skrev 2008-05-26 09:58:46 följande:
    Det var jag (kopierade min konversation med dem). Undrar bara om fler fått det meddelandet.
  • Pyron

Det var jag som skrev det.
    Men nu har dom fått nytt eller hittat det gamla eller nåt sånt.

• Pyron

Nu har jag lagt upp bilder.
    Jag är rätt nöjd. hoppas den lila är ljusare i verkligheten än den ser ut på bild. Annars blir det nog bra endå.

Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!