Bebis efter bröllopet!? Nr2
Denna tråden fanns en gång, hittade ingen ny... Finns det?
Denna tråden fanns en gång, hittade ingen ny... Finns det?
med det inte sagt att det går dåligt för alla
det stora flertalet går det ju faktiskt bra för
de jag känner har antingen fått barn 1a eller 2a försöket - sen är vi ett gäng som har stora problem med att det antingen inte tar sig eller att vi får missfall efter missfall efter missfall efter missfall och vi finns ju med i den där statistiken och drar upp den
Ville bara tala om att vi just kommit hem ifrån det första ultraljudet. Vi fick se ett litet hjärta picka därinne och tydligen så är jag i vecka 7+2. Nu känns det lite mer verkligt, efter att ha fått sett "det" i verkligheten..
Ingenjörsbruden: Det betyder att jag är 7 fullgångna veckor + 2 dagar in i graviditeten.
Soon 2 be mrs: Vi pratade faktiskt om det idag och kom fram till att vi inte kommer att ta reda på vad det är. Jag tycker att det förstör lite om man tar reda på det innan. Känns onaturligt för oss . Sen så får man så få överaskningar i livet och det här kommer ju vara den största överaskningen av dem alla
BröllopJuli2008 skrev 2008-05-27 16:43:40 följande:
The Bumblebee skrev 2008-05-27 17:16:22 följande:
Fatta vad komiskt...ibland sköter kroppen planeringen åt en. Himla tur för en virrmaja som mig.
Fick mens igår kväll och gifter mig den -7 juni- vilket innebär att jag har äl precis då! Vi har inte sagt att "nu 17 ska här göras bebis" utan "blir det så blir det" (slutar att köra avbrutet på bröllopsnatten alltså). Måste kanske boka nån övernattning ändå nu när det föll sig så här!
The Bumblebee skrev 2008-05-29 09:53:21 följande: