Bebis efter bröllopet!? Nr2
Denna tråden fanns en gång, hittade ingen ny... Finns det?
Denna tråden fanns en gång, hittade ingen ny... Finns det?
GRATTIS till er som är gravida ! Jag blir så glad när jag läser att ni har lyckats. Själv har jag två små på 3 och 1 år men vi vill ha en till och planerar att börja bebisverkstan efter bröllopet den 27:e juni. Lycka till med magarna!!!
Vad härligt med bebisprat! Börjar själv bli sugen igen, mina barn är 7 år resp 6 år. Vi gifter oss den 14 juni jag och min "nya" man, alltså inte pappan till barnen så det skulle vara mysigt med ett gemensamt barn!
Jag har längtat så länge efter det här, men jag hade absolut inte räknat med att känna den här oron för missfall som jag gör nu. Så fort det kniper till i magen tror jag att det är det:-/. Längtar tills tisdag nästa vecka då vi ska få kika in för första gången. Undrar hur jag kommer reagera, jag är så van vid att alltid ha fått stirra på en tom skärm. Även om vi inte kommer att se mer än en liten fläck på skärmen så är det iaf nånting! Kommer kännas skumt...
BröllopJuli2008 skrev 2008-05-22 15:49:59 följande:
Åh va bra med en ny tråd, har varit lite tyst i den gamla ett tag! Men nu äntligen hittade jag hit oxå!
Idag har jag blivit "moster", min m2bs syster och hennes sambo har fått en liten tös, Elsa Är helt överlycklig!!!
Nu vill jag oxå ha en bebis Men det får vänta ett tag till, bröllopet är ju den 9/8, sen blir det bröllopsresa. Sen när vi kommer hem bli det flytt till hus, som måste renoveras.. får väl se när man kan börja bebisverkstaden!
Grattis till er som har plussat här inne iaf! Härligt
vi slutade med preventivmedel ett år innan bröllopet - första 4½åren hade jag ingen ägglossning men nu har den kommit igång och jag har blivit spontant gravid 6 gånger och alla har slutat i missfall (v 6+5 - v 14+3)
har sett hjärtan i 6+0 till 8+5 på alla utom en graviditet....
vi går på repro som inte kan göra ngt egentligen utan bara testar lite olika sätt - inget har hittills funkat....
förresten
grattis till alla som är gravida och lycka till!
Nu blev man orolig igen *suck*. Lääääääääängtar tills på tisdag. Efter det ska jag ringa till mvc. Om jag fick välja skulle jag gå på ul en gång i veckan tills den mest kritiska perioden är över.. Jag har hört skräckhistorier när "barnet" varit dött i flera veckor utan att mamman märkt av nånting. Vilken mardröm! Jag som trodde att man började blöda vid missfall, inte att man kunde gå flera veckor innan det upptäcks.