• Silva79

Bebis efter bröllopet!? Nr2

Denna tråden fanns en gång, hittade ingen ny... Finns det?

• Svar på tråden Bebis efter bröllopet!? Nr2
  • tobiasochlinda

vet inte vilken tråd du menar men antar att du planerar barn eller redan är gravid, väntar själv på ett "plus tecken" så jag är gärna med

• Krystal

Ja efter får det väl bli, då vi inte ens försöker innan "the big day"...

• lillan31

samma här...

Krystal skrev 2008-05-15 23:15:53 följande:
    Ja efter får det väl bli, då vi inte ens försöker innan "the big day"...
  • Lina_K

Vi har bestämmt oss för att sätta igång "barnfabriken" så snart bröllopet är över.

• jagskallgiftamig

Jag håller med Lina_K, det blir samma sak för vår del. Jag har en son sedan ett tidigare förhållande, men min M2B har inga barn sedan tidigare så jag förstår att han vill ha barn. Jag vet dock inte om jag är "villig" att börja om igen på nytt nu när min son blivit hela 11 år och man blir så "bekväm"... Samtidigt så vill man ju givetvis "börja om på nytt igen" i och med att man är så bebissjuk som man är... Någon som är i samma sits?

• Soon 2 be Mrs

Vi hade faktiskt startat bebisverkstaden men fick veta att vi har svårigheter så jag känner mig lite som ett vandrande preventivmedel.. men så fort vi gift oss ska jag förhoppningsvis få hjälp så vi kan få oss en liten bebis... Lycka till alla som vill bli gravida!!!!

• Silva79

Precis, en tråd för dom som planerar barn efter dagen med stort B.

Jag plockade ut min p-ring igår för sista gången, men vi ska inte börja försöka förrän efter bröllopet om 3 v. Jag vill kunna dricka alkohol på min bröllopsdag.
    Hoppas att det inte dröjer allt för länge sen innan man plusar, men det råder ju moder natur över.

tobiasochlinda skrev 2008-05-15 23:13:07 följande:
    vet inte vilken tråd du menar men antar att du planerar barn eller redan är gravid, väntar själv på ett "plus tecken" så jag är gärna med
  • The Bumblebee

Silva79 skrev 2008-05-15 22:46:35 följande:

Denna tråden fanns en gång, hittade ingen ny... Finns det?
    Vad komiskt - tittade precis efter och såg att den gamla tråden hade gått ut. Bra initiativ att starta en ny!
  • The Bumblebee

Gifter mig oxå om 3 veckor och vi tycker att ett litet syskon skulle bli en bra sen bröllopspresent

Har 2 pojkar redan, en 2-åring och en 3-åring. Har tätt mellan dem (13 månader) men nu blir det ju runt 3 år mellan de yngsta om det går vägen. Har inte använt preventivmedel på flera år - utan kört med avbrutet vilket har funkat bra (men vi är lite less på det nu ).

• Bröllop 2008

Vi ska också försöka efter bröllopet, gifter oss 23 augusti. Ska bli skönt att sluta äta dessa piller

Svar på tråden Bebis efter bröllopet!? Nr2