• Anja 19 juli 2008

Nattchattare - vi som är vakna pratar på...

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

Tråden stängdes helt plötsligt så jag kopierade Cantatons inlägg så att vi nattugglor kan fortsätta prata på
  • Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...
  • excalibu

Hej alla ni som inte kan sova...har en fråga... har juh gått upp i vikt tyvärr...ca 5 kilo, köpte mina kläder för ca 2 -3 månader sen och blev sjukskriven i samma veva..och har då lagt på mig lite... mitt bröllop är den 5 juli..och jag testade min bolero idag och den sitter såå tight:( Har ni några tips som kan få mig att att gå ned ca 4-5 kilo på ca 2 veckor..jag vet ..det är helt absurt..
    Men måste juh kunna ha mina dyra fina kläder--
    annars så gör det abslout ingen att jag lagt på mig lite... kramgoooaste säger min m2b så ... men måste juh komma i kläderna som sagt...
    snällaaaa alla råd och tips tas taaacksaaamt emots:)

• Anja 19 juli 2008

excalibu

jag kör cambridge (pulverdiet)...

Den är ganska extrem, man äter ytterst få kalorier varje dag, och man måste ha en konsulent för att få köra den.

Den finns dock att beställa på något ställe utan att man har konsulent.

tror den sidan heter www.nailsandbeautybody.com eller nåt...

• Fjosok

skickar en hälsning till eder alla.

är hos föräldarna nu och ledig över midsommar. Första praktikveckan avklarad

Vad händer hos er?

• matildaochniklas

Har det varit en bra vecka fjosok?
    Jag har precis gjort klart en matjesilltårta som nu får stå i kylen över natten, Mmmm den såg väldigt god ut!

• annroger

Hejsan...
    Här är det en till som inte kan sova, väntar på min blivande som ska komma hem från mötet som har varit i stockholm i dag. Sitter och glor på bilder som man kan visa fotografen den 3 juli. Jag bara älskar spontana bilder i svart vitt...

• Fjosok

jodå, att jobba i församling är riktigt skoj, nästa vecka blir det konfoirmandläger i 14 dagar

Men nätet och laptopen ska hänga med ut

Själv då? Vad händer i midsommar?

• matildaochniklas

Det blir lite grillnig och kubbspel och fest med några kompisar. Blir nog trevligt! Just nu sitter jag och tittar vart jag har blivit placerad för den kommande praktiken..

• Thailand 08
    Fjosok skrev 2008-06-20 00:07:33 följande:
    jodå, att jobba i församling är riktigt skoj, nästa vecka blir det konfoirmandläger i 14 dagar Men nätet och laptopen ska hänga med ut Själv då? Vad händer i midsommar?
    Ha en riktigt trevlig midsommar
Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...