• Anja 19 juli 2008

Nattchattare - vi som är vakna pratar på...

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

Tråden stängdes helt plötsligt så jag kopierade Cantatons inlägg så att vi nattugglor kan fortsätta prata på
  • Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...
  • Thailand 08

Skål! Nu har jag hällt upp ett glas äkta champagne.Vi har blivit ägare till en liten herrgård idag

• lisen85

en kompis åkte till taize, han var helnöjd med vistelsen

• Anja 19 juli 2008

Thailand 08

Ååååhh grattis! Det låter helt underbart! Jag är INTE ALLS avundsjuk

• Thailand 08

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-07-01 23:54:08 följande:

Thailand 08Ååååhh grattis! Det låter helt underbart! Jag är INTE ALLS avundsjuk
    Ja du vet ju hur länge vi letat.ÄNTLIGEN!
  • Anja 19 juli 2008

Mmmm HELT underbart!!!

Förstår att du dricker RIKTIG champagne vid ett sådant tillfälle

• Thailand 08

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-07-02 00:07:01 följande:

Mmmm HELT underbart!!! Förstår att du dricker RIKTIG champagne vid ett sådant tillfälle
    Fick det i present av min svåger på bröllopsfesten. jag kan inte fatta att det är sant.En hel jäkla mini herrgård med lagård och en massa uthus..ska bli så himmla kul att få börja plantera i helgen
  • Brud28

Hoppar in här en stund, kan inte sova är m2b och en vän dricker öl och lyssnar på musik

• Anja 19 juli 2008

Thailand

Jag kan bara glädjas med dig. Förstår sååå väl din känsla!!! Låter som rena drömmen. kan förstå om det känns overkligt!

Brud28

Ojdå... Men om de stör dig och du verkligen vill sova så säg till dem att "ni väsnas grabbar"

• Brud28

Hehe nej låter dom hållas
    Behöver ändå inte gå upp tidigt i morgon.

Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...