• Anja 19 juli 2008

Nattchattare - vi som är vakna pratar på...

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

Tråden stängdes helt plötsligt så jag kopierade Cantatons inlägg så att vi nattugglor kan fortsätta prata på
  • Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...
  • 26juli2008

Pyron: vilket kort är mest du, är det det med foto på kör på det!! enda anledningen till att jag tyckte det utan är för att jag skulle aldrig ha orken att göra om och då har vi ändå bara 18 gäster

• tågjäntan

Det är livsfarligt att gå ut på nätet... Nu mååååste jag gå och lägga mig
    Gonatt!

• Pyron

se hur länge den orkar ikväll. *ler*

Nä jag ska faktiskt i säng. Fastnade vid symaskinen och sydde mig en tröja, men den ser ut som en gravidtröja, får komma på nån lösning inatt när jag sover.

Jag har funderat klart angående lapparna. Jag skippar fotona. Det blir bara namn. Tack för er hjälp.

• mad78

Det är konstigt vad tiden går när man sitter här. Måste snart gå och lägga mig. Alla bra tips och fina inspirationsbilder snurrar i huvet. Men gud va det finns kreativa och pyssliga människor i detta avlånga land!! Tusen tack för att ni finns och delar med er.

• Pyron

jag kan bara instämma. Tusen tack alla för fina och underbara tips.

Utan denna sida så hade jag varit fattig vid det här laget.

• Fjosok

Hälsningar från västerbottens skärgård. Är på konfirmationsläger och har ingen dator alls. Skriver detta med min mobiltelefon. hoppas allt är bra med er :) här är det bara fint sånär som på att mitt 3g-modem inte täcker :)

• Anja 19 juli 2008

Fjosok

din stackare... det låter fruktansvärt... INGEN DATOR!!!

hihi

Tur att du kan kolla in här m mobilen då och då iallafall... Hur har ni det? Lika uselt väder som vi har här nere, dvs åska och regn och för tillfället uppehåll och soligt men kvavt som attan, suck...

• Cantaton

Jag åker också iväg på konfirmationsläger imorgon - utan dator, men jag ska till Taizé (i Frankrike), så jag kommer då inte att koppla på wap:en. Lär inte bli en nådig faktura då

Fjosok skrev 2008-06-27 16:55:17 följande:
    Hälsningar från västerbottens skärgård. Är på konfirmationsläger och har ingen dator alls. Skriver detta med min mobiltelefon. hoppas allt är bra med er :) här är det bara fint sånär som på att mitt 3g-modem inte täcker :)
  • Fjosok

Den resan låter inte dum :) Själv längtar jag hem men detta är underbar praktik. underbart väder idag med glittrande vatten och blå himmel. och helt ljusa nätter :)

Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...