• Anja 19 juli 2008

Nattchattare - vi som är vakna pratar på...

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

Tråden stängdes helt plötsligt så jag kopierade Cantatons inlägg så att vi nattugglor kan fortsätta prata på
  • Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...
  • 26juli2008

även här är det vaket... gifter mig på lördag, så nu är det mycket som snurrar på i skallen så jag inte får någon ro

• matildaochniklas

Jag ska åka till norge imorgon, så jag håller på att försöka packa.

• 26juli2008

åh, där är det så vackert!! *blev lite avis nu* Jag ska väl försöka gå å lägga mig, men vet hur det kommer att sluta.. kommer att vri och vända mig tills jag går upp å gör nånting och sen somnar jag framför tv:n...

• matildaochniklas

härligt med bröllopet så nära! jag längtar tills det är min tur, men oj vad fort tiden går!

Mm, det är fint i norge. Fast jag har faktiskt bara varit där en gång förut. Nu ska vi åka o hälsa på min lillasyster, ska bli så kul att träffa henne

• Cantaton

Hihi, många tankar som snurrar så här inför kan jag tro

26juli2008 skrev 2008-07-20 22:26:11 följande:
    åh, där är det så vackert!! *blev lite avis nu* Jag ska väl försöka gå å lägga mig, men vet hur det kommer att sluta.. kommer att vri och vända mig tills jag går upp å gör nånting och sen somnar jag framför tv:n...
  • 26juli2008

roligt! det är alltid kul å få träffa sin syster när man inte setts på länge. Hoppas ni får en massa underbar kvalitetstid tillsammans Ska gå å mysa med killen nu, han sitter å surar i soffan för att jag sitter här...

• matildaochniklas

Det där känner jag igen
    Lycka till med bröllopet!

26juli2008 skrev 2008-07-20 22:32:31 följande:
    roligt! det är alltid kul å få träffa sin syster när man inte setts på länge. Hoppas ni får en massa underbar kvalitetstid tillsammans Ska gå å mysa med killen nu, han sitter å surar i soffan för att jag sitter här...
Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...