• Anja 19 juli 2008

Nattchattare - vi som är vakna pratar på...

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

Tråden stängdes helt plötsligt så jag kopierade Cantatons inlägg så att vi nattugglor kan fortsätta prata på
  • Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...
  • Cantaton

Wow! Grattis! Det här är första sommaren på flera år som jag INTE spenderar på en herrgård. Men det ska bli skönt att njuta av Stockholms parker också

Thailand 08 skrev 2008-07-01 23:48:47 följande:

Skål! Nu har jag hällt upp ett glas äkta champagne.Vi har blivit ägare till en liten herrgård idag
  • Fjosok

Här kommer en förmiddagshälsning.

Köpt en iPhone

Sorry, var bara tvungen berätta.

• Cantaton
    Kul!

Själv packar jag upp mina flyttkartonger.
    Fjosok skrev 2008-07-09 11:16:21 följande:
    Här kommer en förmiddagshälsning.Köpt en iPhone Sorry, var bara tvungen berätta.
  • Fjosok

Aha, hur är nya placet då? Större lägenhet?

• Cantaton

Större och större - det beror på hur man ser det. Men ja, lägenheten är större. Jag flyttade från en etta med pentry på 28 kvadrat, till en 1½:a med kök på 47 kvadrat. Däremot flyttar jag samtidigt ihop med pojkvännen

Men jag flyttade ifrån (betong- & industri-) Flemingsberg (som inte var alltför roligt) till parktäta Kungsholmen. Alldeles nära till klippor och så.

Fjosok skrev 2008-07-09 11:29:00 följande:
    Aha, hur är nya placet då? Större lägenhet?
  • Fjosok

Aha har du köpt lägenhet?

KOllar själv på något större

• Cantaton

O nej! Jag har inga pengar studentlivet har ju inte gjort mig alltför rik (på pengar). Bor i andra hand i min kompis' pappas lägenhet. Den stod bara tom. Så ett år kan vi åtminstone bo här. Det ger oss i alla fall mer tid att leta, och att försöka spara undan pengar (hänger ju på att jag får ett jobb).

Fjosok skrev 2008-07-09 11:41:57 följande:
    Aha har du köpt lägenhet?KOllar själv på något större
  • Fjosok

Jag är ju inne i bostadsrättsvängen, nästa lägenhet blir i Luthagen hoppas jag

Men nu vill Fjosse ha nattsällskap, sitter ensam på mitt vandrarhemsrum nu. Ska dock inte berätta vad jag gjorde tidigare ikväll

• Thailand 08
    Fjosok skrev 2008-07-09 22:02:10 följande:
    Jag är ju inne i bostadsrättsvängen, nästa lägenhet blir i Luthagen hoppas jag Men nu vill Fjosse ha nattsällskap, sitter ensam på mitt vandrarhemsrum nu. Ska dock inte berätta vad jag gjorde tidigare ikväll
    Hmmm..nu blev man ju nyfiken!
  • Fjosok

Säger nada

Men jag ska på en vigsel imorgon och känner mig sådär övergiven (ni vet, som vi alla kan göranär vi sitter på ett hotellrum och har nada att göra) och ska försöka få upp humöret big time till imorgon...

Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...